Grå tekst i Emne linien i Outlook
Fra : Michael [2800]

Dato : 06-01-04 18:28

En bekendt af mig har sendt mig det her billede http://mdan.dk/test/test.bmp
og spørger mig hvordan det kan være at når han modtager emails fra en
bestemt person (mail) så er teksten (Fra, Emne osv.) skrevet med grå og ikke
sort som normalt, er der nogen af jer der har en forklaring på det?

Der er tale om Outlook, jeg ved ikke om det også gælder Outlook Ekspress.

/md

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-04 19:28

"Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> skrev :

>En bekendt af mig har sendt mig det her billede http://mdan.dk/test/test.bmp

Et billede på 960 KB på en langsom server, ikke lige sagen.

Til en anden gang, gem det som jpg i stedet for, eller havde du
beskåret det, så man kun så det relevante, så havde det kun fyldt
136 KB.

Som jpg ca. 15 KB

Kan desværre ikke hjælpe med problement.
--
Knud

Fra : Michael [2800]

Dato : 06-01-04 20:11

Hej Knud,

> Et billede på 960 KB på en langsom server, ikke lige sagen.
Det er fuldstændigt rigtigt, jeg tænkte bare ikke over det, sorry.

--
/md

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-04 20:35

"Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> skrev :

>Det er fuldstændigt rigtigt, jeg tænkte bare ikke over det, sorry.

Så kunne jo lave det om, hvis du vil have at nogen skal hente det
og poste det nye link.

De fleste giver nok op inden det bliver hentet.
--
Knud

Fra : Michael [2800]

Dato : 06-01-04 20:40
Fra : Christian Joergensen

Dato : 06-01-04 22:11

On Tue, 06 Jan 2004 18:28:12 +0100, Michael [2800] wrote:

> [...]
> bestemt person (mail) så er teksten (Fra, Emne osv.) skrevet med grå og ikke
> sort som normalt, er der nogen af jer der har en forklaring på det?

Jeg mener det er outlook som har markeret mailen som "Junk mail".

--
Christian Jørgensen | Codito, Ergo Sum
http://www.razor.dk |

Fra : Jan Viegand

Dato : 07-01-04 16:53

"Michael [2800]" <michael@mhcdan.dk> wrote in message
> [...]
> sort som normalt, er der nogen af jer der har en forklaring på det?
>
> Der er tale om Outlook, jeg ved ikke om det også gælder Outlook Ekspress.

Jeg tror at det er automatisk formattering. Tjek View | Current View |
Customize Current View | Automatic Formatting. Tjek hvilke regler der er sat
op.

Jan

Fra : Michael [2800]

Dato : 07-01-04 17:18

> Jeg tror at det er automatisk formattering. Tjek View | Current View |
> Customize Current View | Automatic Formatting. Tjek hvilke regler der er
sat
> op.
Det lyder som om det kan være det. Jeg har sendt svaret videre til min
bekendte og takker.

--
/md