SE T310: Sort skærm + ur i pausetilstand v~
Fra : Emil Jensen

Dato : 06-01-04 17:14

Hej NG

Jeg har lige købt mig en SonyEricsson T310, jeg har dog det problem at når
telefonen går i pausetilstand bliver skærmen helt sort med undtagelse af et
digital-ur. Det ser ret fedt ud synes jeg, men det store ulempe er at jeg
ikke umiddelbart kan tjekke for sms'er og ubesvarede opkald, ligesom jeg
kunne på min go'e gamle Nokia 3210

Jeg er simpelthen nødt til at trykke på en par taster for at "aktivere"
telefonen igen, jeg har ellers prøvet alle muligheder for at slå den
uønskede pausetilstand fra synes jeg: Under opsætning -> Display og der slå
alt fra såsom "Velkommen", "Baggrund", "Pauseskærm" og "Lys" til og fra...
Selv under "Tid og Dato" har jeg kigget på for at se om det var her der
skulle pilles.

Hjælp mig med at løse problemet, lige nu er jeg ret utilfreds og synes jeg
har gjort en rigtig DÅRLIG handel alene af den grund

På forhånd tak.

Mvh

Emil

Fra : Hornbech

Dato : 06-01-04 22:40

Sesværre så kan det ikke lade sig gøre, sådan er det også på min T610. men
det er godt nok ikke noget der kan bringe mit pis i kog
Men efter min mening og erfaring så laver Sony Ericsson telefoner i en
højere kvalitet en f.eks. Nokia.

Med venlig hilsen
René