Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jubii Foto
Fra : Leonard

Dato : 06-01-04 15:50

Har haft en samling billeder liggende i en mappe i et år får at få dem
fremkaldt på papir så her i julen tog jeg mig endelig sammen og fandt
at Jubii foto var meget billige. Da billederne ikke er kunstværker,
men mest er huskebileder fra ferier og arrangementer er kvaliteten
ikke så vigtig.

Men Jubii Foto har åbenbart ikke forstået at når der betales med
Dankort må der først hæves penge når ordren sendes, pengene blev hævet
den første hverdag efter min bestilling og jeg har først modtaget
billederne i dag, 6 postdage efter og de er afsendt i går.
Er der andre der har oplevet ette med Jubii Foto.

Kvaliteten af billederne er forøvrigt nogenlunde, og til prisen er det
fint.

--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 06-01-04 18:23

Leonard wrote:
> [...]
> billederne i dag, 6 postdage efter og de er afsendt i går.
> Er der andre der har oplevet ette med Jubii Foto.

Da det er et specielt fremstillet produkt du har købt, må de trække pengene
så snart forarbejdningen er påbegyndt, ligeledes har du ikke krav på de 14
dages returret.

Hilsen
Henrik Skjærbæk, Aalborg

Fra : Leonard

Dato : 07-01-04 00:36

"Henrik Skjærbæk" <skjaer@mi.auc.dk> wrote:

>Da det er et specielt fremstillet produkt du har købt, må de trække pengene
>så snart forarbejdningen er påbegyndt, ligeledes har du ikke krav på de 14
>dages returret.

Ifølge betaling.dk:
7) Hvornår må forretningen trække beløbet fra min konto?

Forretningen må først trække beløbet, når varen afsendes/leveres. Det
vil sige, at hvis der er leveringstid på varen, trækkes beløbet først,
når varen afsendes/leveres til dig. Hvis det er en vare, som du får
med det samme - f.eks. download af software, må beløbet trækkes med
det samme.

Fra : Leonard

Dato : 07-01-04 00:38

> [...]

>så snart forarbejdningen er påbegyndt, ligeledes har du ikke krav på de 14

Ved nærlæsning af fakturaen/ordrebekræftiglesen står der faktisk:

Beløbet vil blive trukket fra dit betalingskort ved
levering/afsendelse.

Det havde de så bare selv glemt.

Fra : Morten Jensen

Dato : 07-01-04 00:08

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> den første hverdag efter min bestilling og jeg har først modtaget
> billederne i dag, 6 postdage efter og de er afsendt i går.

Hej Leonard,

Prøv evt. www.billedbutikken.dk, men så kig lige på mit site
www.digitalfotograferne.dk hvor der ligger et specielt tilbud.

Hilsen
Morten

Fra : Leonard

Dato : 07-01-04 00:24

"Morten Jensen" <mortennospam@digitalfotograferne.dk> wrote:

>Hej Leonard,

Hej Morten
Hvis du nu læste min tekst endnu engang så ville du opdage at jeg har
fået fremkaldt mine billeder - og det har du sikkert læst - så jeg kan
kun se dit indlæg som slet skjult reklame ...