Kønshormon
Fra : Jakob

Dato : 06-01-04 11:35

Er der nogen i denne gruppe der kender til naturlige metoder hvormed man kan
forøge sin produktion af mandligt kønshormon?

Det skal understreges at denne forespørgsel intet har at gøre med doping
o.l., men udelukkende skyldes et problem med en person der ikke udvikler
mandlige træk, og som helst vil undgå medicinsk behandling.

Jakob

Fra : arc@na

Dato : 16-01-04 16:01

"Jakob" <jakobspam@mail.com> wrote in news:bte4ml$711$1@sunsite.dk:

> Er der nogen i denne gruppe der kender til naturlige metoder hvormed
> man kan forøge sin produktion af mandligt kønshormon?

Spis mindst et kilo råt okse- eller hestekød om dagen, søg optagelse i
Jægerkorpset og lej (og se) en masse action-videoer.

arc@na

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-01-04 18:15

"Jakob" <jakobspam@mail.com> skrev

> Er der nogen i denne gruppe der kender til naturlige metoder hvormed
man kan
> forøge sin produktion af mandligt kønshormon?

Motion , god kost og god sex siges at have en positiv indflydelse.

Mvh.

Fra : arc@na

Dato : 16-01-04 18:40

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in news:40081c25$0$149
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Motion , god kost og god sex siges at have en positiv indflydelse.

Nåja, sådan kan man også sige det.

arc@na

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-01-04 21:03

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> skrev

> Nåja, sådan kan man også sige det.

Ja, jeg ville lige oversætte din lægelatin til alm. dansk

Mvh.

Fra : arc@na

Dato : 17-01-04 13:37

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in news:40084394$0$167
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Ja, jeg ville lige oversætte din lægelatin til alm. dansk

LOL!

arc@na