Konvertere ASP kode til PHP
Fra : Jørgen Staun

Dato : 06-01-04 10:10

Jeg har længe siddet med et PHP/IIS6 problem. Jeg har lavet en stump kode i
ASP, da jeg kender lidt til dette. Men vil meget gerne have det konverteret
til PHP, hvis det er muligt.

Er der nogen der har et bud på en konvertering på dette?:

<!-- Er blevet nødt til at lave denne kode i ASP, da det ikke umiddelbart
var muligt at lave dette i PHP-->
<!-- Koden opretter et virtuelt FTP-katalog på IIS6 på serveren. -->

<%
' Først finder vi InstanceID'et som FTP'en har
InstanceID = Request.Servervariables("INSTANCE_ID")
' Så opretter vi et objekt at arbejde med
Set IISOBJ=getobject("IIS://localhost/MSFTPSVC/" & InstanceID & "/root")
' Så kobler vi et virtuelt navn på FTP'en
set newdir = IISOBJ.create("IIsFtpVirtualDir","VirtueltFTPNavn")
' Her angiver vi stinavnet hvor det virtuelle FTP peger hen
newdir.path = "Fuld sti til det virtuelle navn"
' Så skriver vi info i ISS6
newdir.setinfo
' Nulstil alle variabler der er angivet og frigiv dermed hukommelse.
set newdir=nothing
set iisobj=nothing

%>

Fra : Jimmy

Dato : 06-01-04 12:57

"Jørgen Staun" <js@_REMOVE_odin.hgmf.dk> wrote in message
> [...]
konverteret
> til PHP, hvis det er muligt.
>
> Er der nogen der har et bud på en konvertering på dette?:

1 - Hvis der er lavet et ADSI API til PHP vil du kunne gøre det.

2 - Hvis du benytter 2003 gemmes hele konfigurationen i en XML-fil, som du
blot kan redigere i.

Mvh
Jimmy

Fra : Jørgen Staun

Dato : 06-01-04 13:13

<snip>
> 1 - Hvis der er lavet et ADSI API til PHP vil du kunne gøre det.

Er vist ikke helt klar over hvad dette er?? Så det har jeg højst sandsynlig
ikke

> 2 - Hvis du benytter 2003 gemmes hele konfigurationen i en XML-fil, som du
> blot kan redigere i.

Yep det er en Win2003 Server

Fra : Jimmy

Dato : 06-01-04 13:13

> Yep det er en Win2003 Server

Så find filen og ret den til i ASP eller ASPX.

Jeg ved ikke hvor den ligger på Jeres server.

Mvh
Jimmy

Fra : Jørgen Staun

Dato : 06-01-04 13:39

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> skrev i en meddelelse

> "Jørgen Staun" <js@_REMOVE_odin.hgmf.dk> wrote in message

> du

> Så find filen og ret den til i ASP eller ASPX.
>
> Jeg ved ikke hvor den ligger på Jeres server.

Hvilken konfiguration tænker du på - jeg har lige søgt hele fil-systemet
igennem for *.xml filer og der er jo nogle stykker??

Hvad er det du siger jeg skal rette til?