Opskrift på kartoffelkager (kondito
Fra : Mette

Dato : 06-01-04 03:59

....men derimod gravid, hvor man får de særeste lyster, og vægten
pakkes væk...

Så det er hverken en slankeopskrift eller noget jeg er på jagt efter,
men derimod den ægte vare med fløde og måske smør...

Beklager, at mit indlæg kunne misforstås..

/Mette

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 05:13

"Mette" <group@temple.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men derimod den ægte vare med fløde og måske smør...
>
> Beklager, at mit indlæg kunne misforstås..

Hejsa

http://www.anjasopskrifter.dk/showRecipe.asp?recipeID=1234

Mums mums

Tina

Fra : Mette

Dato : 07-01-04 07:55

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> wrote in message news:<3ffa35c8$0$9798$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> "Mette" <group@temple.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
>
> http://www.anjasopskrifter.dk/showRecipe.asp?recipeID=1234
>
> Mums mums
>
> Tina

Det lyder rasende godt, må prøves næste gang der er en fri eftermiddag!

Tak

/Mette