Problemer med en Chill CP350A til Intel P4
Fra : Roller

Dato : 05-01-04 22:38

Jeg har købt denne PSU (Chill Innovation CP-350A) men mit problem er at jeg
ikke kan få den til at
virke.
Jeg har et ASUS P4S533 bundkort med en Intel P4 Processor på.
Når jeg starter maskinen op, så får jeg en fejlmeddelse om at "System failed
CPU test".
Hvis jeg så sætter den gamle PSU til igen, så virker den
"upåklageligt"...!!!
Så er denne PSU "Kun" til AMD processorer eller er der "liiiige et eller
andet som skal ordnes" inden den virker?
Håber at der er nogen som kan hjælpe.

Jeg har læst at den skulle virke til Intel P4, så har I nogle go'e ideer til
hvad det måske kan være galt ?

Fra : Lars \(9400\)

Dato : 05-01-04 22:42

Jeg ved ikke om det er det, men jeg har været ud for at det er 2 stik til
min blæser på bundkortet og når jeg sat den i det ene stik virkede det ikke,
men sat jeg det i det andet stik virkede det fino, måske en hjælp.

Hilsen

Lars

Fra : Roller

Dato : 05-01-04 22:51

Hej Lars.

Blæser og det hele kører som det skal, om end meget stille.
Men den vil ikke starte op, dioderne foran viser at der er aktivitet på
maskinen, men den kommer med den fejl.
I manualen står der at man skal kontrollere om CPUen sidder ordentlig i og
det gør den.
Det ENESTE jeg har skiftet er PSUen alle andre stik på bundkortet sidder som
det hele tiden har gjort.
Men ellers tak for dit forslag

Michael