E-Mail
webnoob 5265
Overholder min signature reglerne?
Fra : Torben Koch

Dato : 05-01-04 21:25

Jeg vil bare lige være sikker på at den gør. (?)
Jeg vil samtidig se om jeg citerer rigtigt.

--
Venlig Hilsen / Best Regards
Torben Koch

Fra : Torben Koch

Dato : 05-01-04 21:26

Torben Koch wrote:
> Jeg vil bare lige være sikker på at den gør. (?)
> Jeg vil samtidig se om jeg citerer rigtigt.

Ser dette rigtigt ud også?

--
Venlig Hilsen / Best Regards
Torben Koch

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-01-04 21:32

On Mon, 05 Jan 2004 21:26:17 +0100, Torben Koch wrote:

> Ser dette rigtigt ud også?

Det er totalt perfekt smukt Gid flere satte en ære i det som du gør!

--
Martin Johansen [6000]
http://80.165.164.36/

Fra : Torben Koch

Dato : 05-01-04 21:52

Martin Johansen [6000] wrote:
> Det er totalt perfekt smukt Gid flere satte en ære i det som du
> gør!

Godt, så er vi alle tilfredse.
Tak for svaret.

--
Venlig Hilsen / Best Regards
Torben Koch

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-04 23:33

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev :

>Det er totalt perfekt smukt Gid flere satte en ære i det som du gør!

Tjah, det ville være endnu bedre, hvis news:dk.test blev brugt
til det.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-01-04 19:31

On Mon, 05 Jan 2004 23:32:58 +0100, Knud Gert Ellentoft wrote:

> Tjah, det ville være endnu bedre, hvis news:dk.test blev brugt
> til det.

Det er vi så enige i