Nyt cd-rom drev !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : Erik Buch Jørgensen

Dato : 05-01-04 18:29

Hej

Jeg er ved at samle mig en ny computer
Og jeg har dog et cd drev men det kan kun læse halvdelen af de cd`er jeg
putter i det
Jeg vil gerne have et nyt kan i hjælpe mig det skal være min 52 speed
Så skal det kunne spille dvd`er og så skal det være rigtig godt til at læse
de cd`er jeg putter i det
Det cd-drev jeg har nu (det der ikke kunne læse cd`ne)er også meget gammelt
kan det være noget med det
Jeg har prøvt at rense linsen

På forehånd tak for svarene

Med venlig hilsen

Erik B. Jørgensen

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 05-01-04 20:00

On Mon, 5 Jan 2004 18:29:09 +0100, Erik Buch Jørgensen wrote:

> Så skal det kunne spille dvd`er

Så er det jo nok et DVD-drev du skal have

Der er ingen grund til at købe et 52x drev - de kan alligevel sjældent
læse pladerne ved den hastighed så det eneste du får ud af det er at
drevet skal bruge tid på at spinne op og ned i hastighed med en masse
støj til følge.

Der er nok ikke den helt store forskel på de forskellige drev fra de
"store" mærker som Plextor, Toshiba, Pioneer, Asus osv, men hvis du skal
bruge drevet til at afspille DVD'er med en anden regionskode end den
danske (2) skal du sikre dig at drevet kan gøres regionsfrit.

--

/Jesper

Fra : Erik Buch Jørgensen

Dato : 05-01-04 19:21

"Jesper Rasmussen" <news1@fuglsang-rasmussen.dk> wrote in message

> [...]
> bruge drevet til at afspille DVD'er med en anden regionskode end den
> danske (2) skal du sikre dig at drevet kan gøres regionsfrit.

hej

Jeg mener at man kan få nogle vor man både kan spille dvd èr og indlæse
computer programmer altså spil
og så dan noget

Med venlig hilsen

ERik B. Jørgensen

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 05-01-04 20:32

On Mon, 5 Jan 2004 19:21:26 +0100, Erik Buch Jørgensen wrote:

> Jeg mener at man kan få nogle vor man både kan spille dvd èr og indlæse
> computer programmer altså spil
> og så dan noget

Jeps - et DVD-drev kan også afspille almindelige CD'er.

Forøvrigt hører spørgsmålet ikke til her, men derimod i
news:dk.edb.hardware.drev så jeg futter lige derover (dvs svar på dette
indlæg vises i den nævnte gruppe)

--

/Jesper

Fra : Erik Buch Jørgensen

Dato : 05-01-04 19:51

> [...]
>
> Forøvrigt hører spørgsmålet ikke til her, men derimod i
> news:dk.edb.hardware.drev så jeg futter lige derover (dvs svar på dette

nåå

undskyl jeg er ny her inde hade ikke opdagede den gruppe der tak for svaret

Med venlig hilsen

Erik B. Jørgensen

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 05-01-04 20:59

On Mon, 5 Jan 2004 19:51:09 +0100, Erik Buch Jørgensen wrote:

> nåå
>
> undskyl jeg er ny her inde hade ikke opdagede den gruppe der tak for svaret

Det er helt i orden - jeg glemte forøvrigt at sætte FUT'en

Nu vi er ved det - dit ur ser ud til at være en time bagud?

--

/Jesper

Fra : Erik Buch Jørgensen

Dato : 05-01-04 21:28

> Det er helt i orden - jeg glemte forøvrigt at sætte FUT'en
>
> Nu vi er ved det - dit ur ser ud til at være en time bagud?
>

> --
>
> /Jesper

hej
Det er iorden du havde ret med det med uret og tak for svaret

Med Venlig Hilsen

Erik B. Jørgensen