Slettet Outlook 2000 ved en fejl....
Fra : GJ

Dato : 05-01-04 17:13

Hej

Jeg har pådraget mig selv et kæmpe problem.
Igår har jeg sidet og rodet med nogle opdateringer til office 2000,
der var noget der gik galt så jeg blev bedt om at afinstallere
opdateringen igen. Det gjorde jeg via Tilføj/fjern programmer i
Kontrolpanelet. Men desværre vidste det sig at den altså ikke bare
afinstallerede opdateringen men hele min office-pakke. Det er jo ret
så ufedt. Jeg kan sagtens installere den igen, men nu har jeg jo
mistet alle mine meget dyrebare mails og adresselisten, og
oplysningerne om mine accounts. Jeg har søgt efter .pst filer og de
findes ikke så den har afinstalleret dem grundigt.

Er der overhovedet nogen mulighed for at man kan "annullere" en
afinstallering og på den måde genskabe mine mails?

Jeg frygter jo desværre lidt at det ikke er mulig.

På forhånd tak.....

Mvh Gitte

Fra : Viktor Andersen

Dato : 05-01-04 18:13

Hvid du kører med XP som operativsystem kunne du måske prøve at bruge
systemgendannelsen??

Viktor

Fra : GJ

Dato : 05-01-04 20:44

>Hvid du kører med XP som operativsystem kunne du måske prøve at bruge
>systemgendannelsen??

Mange tak for det Viktor... det virkede faktisk ... sådan da .... for
jeg kunne åbne outlook og alt virker i outlook men word excl osv
virker ikke den kan ikke finde programmerne og skriver de skal
installeres påny, men når jeg sætter cd i siger den der er noget galt
med windows installer. Ikke lige så fedt.

Jeg har nu taget backup af min mails, adresser accounts osv og ville
afinstallere hele officepakken igen og så installere igen, men det kan
jeg heller ikke få lov til.. der kommer en fejlboks:

"Denne programpakke kunne ikke åbnes. Kontroller, om programpakken
eksisterer, og om du kan få adgang til den, eller kontakt
programproducenten for at kontrollere, om dette er en gyldig windows
installer-programpakke."

Er der nogen der måske kender en metode til at tvinge windows til at
afinstallere/slette.

Mvh Gitte