Microfon til MSN kommunikation
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 05-01-04 13:54

Hej Rødder

Jeg skal bruge en microfon til MSN kommunikation... Problemet er bare at jeg
_intet_ aner om microfoner til PC'ere.

Jeg aner ikke hvad der er smartest at bruge og hvad jeg skal gå efter, så
jeg søger nogle "microfon-brugere" derude, som har lidt erfaringer med
emnet.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : BorreBoy

Dato : 05-01-04 14:27

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:3ff95e5f$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Jeg vil anbefale dig at købe et headset. Kig på www.edbpriser.dk

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : L.M.L

Dato : 05-01-04 14:21

> [...]
>
> Jeg aner ikke hvad der er smartest at bruge og hvad jeg skal gå efter, så
> jeg søger nogle "microfon-brugere" derude, som har lidt erfaringer med

Umiddelbart ville jeg foreslå at du køber et headset med mic påmonteret.
Hvis du har højttalere tilsluttet nu, så kan du nemt få "ekko" på når du
skal
snakke over messenger.

Bare lige mine 2 cents.

mvh
Lars

Fra : Philip T. Frederikse~

Dato : 06-01-04 08:45

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg aner ikke hvad der er smartest at bruge og hvad jeg skal gå efter, så
> jeg søger nogle "microfon-brugere" derude, som har lidt erfaringer med

Jeg købte et headset i Bilka til 149,- tror jeg det var. Det virker
fortrinligt
både til spil og kommunikation for mit vedkomne....

/Philip