Folde ud menu
Fra : Carsten

Dato : 05-01-04 13:42

Hej i NG.
Jeg er ved at lave en opskriftside som ligger på www.opskriften.com
Jeg har opbygget siden v.h.a rammesider, og mit spørgsmål går på,
hvordan jeg får "folde ud" menuen i linket "opskrifter sorteret pr"
til at gå ud over rammen, således at man kan se alle links´ne.
Håber der er nogen der kan være behjælpelig.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 05-01-04 15:47

Prøv at give et eksempel på, hvad du mener - hvis det er som jeg tror, vil
jeg henvise dig til min meget udførlige forklaring til disse ting -måske er
der noget du kan bruge - "opskriften" står i temaet: om at gøre det samme på
mange måder- J.P. Karlsen - har du en god forklaring?"

Måske er det noget du kan bruge - evt. kombinere med noget du kender til?

--
ahw

Fra : Jens Lassen

Dato : 06-01-04 08:43

Carsten wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> til at gå ud over rammen, således at man kan se alle links´ne.
> Håber der er nogen der kan være behjælpelig.

Som jeg lige kan se det, er dit problem at du anvender rammer, fordi
din menu går ned bagved hovedrammen, jeg havde selv dette problem da
jeg lavede min side www.hotel.dds.dk/troldhoej/indaba
da jeg forventer at din menu er en kildekode du indsætter på siden,
kan du gøre som jeg indsætte den på alle sider, så virker det.
Det er muligt at det kan gøres på andre måder, men dette er en løsning

Jens

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mr.Nybegynder

Dato : 06-01-04 17:49

Undskyld men jeg har et andet spørgsmål til din side.....da jeg mangler
denne funktion.

Det du har på din "kontakt side". Hvordan er det lavet? Er det lavet med
Frontpage funktion og du dermed har frontpage extensions der hvor din side
er hostet.

Jeg mangler nemlig noget lignende, men har ikke frontpage extensions hos min
webhotel.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-04 19:22

"Mr.Nybegynder" <123456@hotmail.com> skrev :

>Det du har på din "kontakt side". Hvordan er det lavet? Er det lavet med
>Frontpage funktion og du dermed har frontpage extensions der hvor din side
>er hostet.

Der, hvor du har din hjemmeside liggende, tilbyder en formmail,
brug den.
--
Knud