Opskrift på kartoffelkager (konditorkager)
Fra : Mette

Dato : 05-01-04 07:43

Hej Alle,

nu vi har ramt januars slankekure er jeg gået på jagt efter en
opskrift på kartoffelkager; altså en bund med creme overtrukket med
marcipan og kakao.

Er der nogen, der kan hjælpe?

v.h. og godt nytår

/Mette

Fra : Pia J

Dato : 05-01-04 08:39

"Mette" <group@temple.dk> wrote in message

>slankekure

>en bund med creme overtrukket med
> marcipan og kakao.

Øhm, det lyder altså meget selvmodsigende?

:Pia

Fra : Hauge

Dato : 05-01-04 13:36

Hejsa

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message
> Øhm, det lyder altså meget selvmodsigende?

Da kun hvis det er Mette der er gået på slankekur, men det fortæller
indlægget jo intet om, kun at det er slankekurenes tid

Mvh Hauge

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-01-04 20:26

Mette wrote:
> [...]
>
> nu vi har ramt januars slankekure er jeg gået på jagt efter en
> opskrift på kartoffelkager; altså en bund med creme overtrukket med

Du slanker dig hverken af kartofler, creme eller marcipan.

/David

Fra : Ole Stigaard

Dato : 05-01-04 20:32

On Mon, 05 Jan 2004 20:25:56 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Du slanker dig hverken af kartofler, creme eller marcipan.

Hej David, en kartoffelkage indeholder _ikke_ kartofler.

Mvh Ole S

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-01-04 21:08

Ole Stigaard wrote:

> Hej David, en kartoffelkage indeholder _ikke_ kartofler.

Okay? Interessant.

/David

Fra : -V-

Dato : 05-01-04 21:13

Ole Stigaard wrote:

> Hej David, en kartoffelkage indeholder _ikke_ kartofler.

Gælder det også for hundekiks?

"Nej, de indeholder heller ikke kartofler"

-V-

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 06-01-04 11:43

> Gælder det også for hundekiks?

Ja, og Skovmandsbrød??

VH Pernille

Fra : Basil of Fawlty Towe~

Dato : 06-01-04 12:10

> Ja, og Skovmandsbrød??

Og hvad med børnethe ?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-01-04 22:08

[David Rasmussen | Mon, 05 Jan 2004 20:25:56 +0100]

>Du slanker dig hverken af kartofler, creme eller marcipan.

Altså udover at der ikke er kartofler i en (typisk) kartoffelkage, kan
den altså alligevel 'sagtens' være en del af en slankekur.

Hvis en person har sammensat en diet der gør at han/hun taber sig
effektivt, og bruger den månedlige/ugentlige kartoffelkage som en måde
at bevare motivationen, er det da alt ære værd?

Og... hvis kartoffelkagen var en vigtig ting for mig, ville jeg da se at
opfinde en 'lowcarb' version af kartoffelkagen som en del af min kur

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk