Techno i Monrad og Rislund
Fra : Frederik Thorup

Dato : 04-01-04 20:50

På CD'en "knepper de?", i nummeret "Gombert fit for fedt" spiller de lidt
musik, nok techno, som de danser arrobic til. Jeg kunne godt tænke mig at
vide om det er et nummer man kan købe.

MVH
Frederik

Fra : Claus H. Skaarup

Dato : 06-01-04 23:53

"Frederik Thorup" <frederik@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> På CD'en "knepper de?", i nummeret "Gombert fit for fedt" spiller de lidt
> musik, nok techno, som de danser arrobic til. Jeg kunne godt tænke mig at
> vide om det er et nummer man kan købe.

Det er "Syd for køge" på speed. Den har de selv skrevet, så vidt jeg ved
(men Kim Larsen har også indspillet nummeret)

- Claus

Fra : Frederik Thorup

Dato : 07-01-04 10:28

Claus H. Skaarup wrote:
> [...]
>>
> Det er "Syd for køge" på speed. Den har de selv skrevet, så vidt jeg
> ved (men Kim Larsen har også indspillet nummeret)

Tak man ge gange. Troede først at jeg havde stillet et spørgsmål som
dk.kultur.musik IKKE kunne svare på phuu det var bedre.

Ja, jeg begyndte at få en mistake om at det var noget hjemmelavet noget, men
alligevel, det er ret fedt Især når man tænker på de to herrer der
danser til det. Det går dælme stærkere end det techno jeg har hørt ved de
"rigtige" techno-fester.

Frederik