Premiere kattegrus
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 04-01-04 15:10

Hej alle.

Og godt nytår . Ja, det er ved at være 14 dage siden jeg sidst har
været herinde. Jeg ved godt jeg burde skamme mig ! Så bær lige over
med mig, hvis mit spørgsmål har været oppe og vende i den periode.

Jeg har lige fået den nye tilbudsavis fra MaxiZoo. Og der er et tilbud
på noget kattegrus, der hedder Premiere. Er der nogen af jer, der kender
det? Og hvis der er, hvad synes I så om det? Jeg synes ikke jeg har hørt
om det før, men det lyder som et meget godt tilbud. Det koster normalt
79,- for en kasse med 10 l, og nu kan man få 3 kasser for 129,-.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 06-01-04 09:52

Hej igen.

Nå.....det var der vist ikke lige nogen, der kendte .

Jeg tog dog chancen alligevel og købte tre kasser i går. Jeg fik at vide
derude (i MaxiZoo), at kvaliteten svarer til Vitakraft Compact og Catrine,
så det kan vel ikke gå helt galt. Jeg har dog ikke prøvet det endnu, da jeg
stadig har en kasse Catrine tilbage.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-01-04 22:19

Hej Helle!
Vi har også lige været ude at købe 3 kasser idag. Det ser ud til at
være meget fint kattegrus. Jeg er vild med det fine sand der Nu må
vi se om det lever op til "konkurrenterne"

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk