Guiden databasegrænseflade i FP-XP
Fra : René

Dato : 04-01-04 18:15

Jeg har oprettet nogle databaseeditor-siden ved hjælp af Frontpages
indbyggede guide til databasegrænseflade - som jeg tidligere har gjort med
succes. Når jeg nu oprettet en ny forbindelse til en ny tabel i samme
database, kan jeg ikke redigere i posterne. Jeg får fejlen:

Database Results Error
UPDATE statement.
Number: -2147217900 (0x80040E14)
Source: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers

Jeg kan fortsat redigere i de allerede oprettede forbindelser til de
tidligere oprettede tabeller, som er lavet på samme måde via guiden
databasegrænseflade.

Har for at prøve at løse problemet installeret de opdateringer jeg har
kunnet finde til office XP, herunder hvad der var til Frontpage.

Nogen der har en forklaring og løsning?

Venligst
René
rbb@adslhome.dk