kalender i outlook
Fra : jano

Dato : 04-01-04 21:55

Jeg har lige opdaget at alle helligdage er væk fra år 2004.

De er der godt nok i 2003 og tidligere.

Hvorfor er dette sket???

--
Venligst
Jano

Fra : MN

Dato : 04-01-04 22:15

"jano" <jano@direkte.sk> wrote in message
> Jeg har lige opdaget at alle helligdage er væk fra år 2004.
>
> De er der godt nok i 2003 og tidligere.
>
> Hvorfor er dette sket???

Fordi du ikke skal have fri

Gå i kalenderen og tilføj danske helligdage og selv om den siger at de er
installeret, så gør det igen.

Mogens

Fra : jano

Dato : 04-01-04 23:15

"MN" <snegomnesleinREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fordi du ikke skal have fri
>
> Gå i kalenderen og tilføj danske helligdage og selv om den siger at de er
> installeret, så gør det igen.
>
> Mogens

Ja, se det har jeg prøvet. Men lige meget hjalp det.

Godt nok falder helligdagene mest i weekenden her i 2004, men det er lige
meget nok, at selv kalenderen sløjfer de dage.

Jeg har dog løst problemet, så jeg nu kan se jul - påske og pinse plus det
løse.

Jeg giver herned løsningen videre
Godt Nytår
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=7d4d9017-8d4e-4963-8ba7-d2e91d491f5e

--
Venligst
Jano

Fra : hasfeldt_dk

Dato : 20-01-04 10:00

"jano" skrev d. 04-01-04 23:15 dette indlæg :

> [...]
> meget nok, at selv kalenderen sløjfer de dage.
>
> Jeg har dog løst problemet, så jeg nu kan se jul - påske og pinse plus

Tak for hjælpen, det virkede.

God dag venligst Ole.

http://www.kandu.dk/