Afinstallering af driver
Fra : Kim Hansen

Dato : 04-01-04 16:40

Hej.

Jeg har installeret intellipoint 5 til min microsoft trackball.
Men fandt ud af at den ikke kører så godt som ip 4.
Så ville jeg afinstallere ip 5, men det kan jeg ikke.
I tilføj eller fjern skriver den :

" der opstod en fejl under anvendelsen af transformeringer. Kontroller
om de angivne transformeringsstier er gyldige "

Så prøvede jeg at installere ip 5 igen, for at rette op på det, men
det vil den ikke, den siger at jeg skal fjerne ip 5 først, men det kan
jeg jo ikke. Jeg kan ikke bruge min mus nu, hvad gør jeg?

Jeg har prøvet at starte op i fejlsikret tilstand, men det ændrer ikke
noget.

Det er træls med en mus med 5 knapper hvor det kun er to der virker.

Hjælp

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.