|
| Smarttalk: Betal for indkommende sms'er! (~ Fra : Hov-Hov |
Dato : 02-01-04 16:30 |
|
Hej NG
Jeg har netop snakket med Smarttalk's kundeservice, da jeg har en mistanke
om jeg betaler for statusrapport + for at _modtage_ sms'er.
Kundeservice bekræftede at det var rigtigt! Han lød egentlig ikke som om at
der var noget overraskende i at det kunne ske, og forklarede at fejlen var
fremkommet efter en opdatering af deres systemer.
Han kunne ikke sige noget om, hvornår fejlen ville blive rettet, men gættede
på 1 uges tid.
De har virkelig styr på det hos smarttalk!
Mvh. Johnny
| |
Lars Christensen (02-01-2004)
| Kommentar Fra : Lars Christensen |
Dato : 02-01-04 16:34 |
|
On Fri, 2 Jan 2004 16:30:20 +0100, "Hov-Hov" <js@juice.dk> wrote:
>
>De har virkelig styr på det hos smarttalk!
>
Til gengæld så er det da altid noget at de indrømmer at de har lavet
en fejl. :-/
--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik
| |
Nicolai (02-01-2004)
| Kommentar Fra : Nicolai |
Dato : 02-01-04 16:35 |
|
"Hov-Hov" <js@juice.dk> wrote in message
news:bt42q4$1cvr$1@news.cybercity.dk...
> Kundeservice bekræftede at det var rigtigt! Han lød egentlig ikke som om
at
> der var noget overraskende
Hvis du har snakket med et par tusinde kunder, som alle har ringet ind med
dette problem, så tror jeg sgu også at du ville have svært ved at lyde lige
overrasket hver gang.
> De har virkelig styr på det hos smarttalk!
Hvordan opsiger man et tlf nummer hos dem? Fik et, engang det var Tiscali's,
men har aldrig brugt det. Nu skriver de sgu lige pludselig til mig om alt
muligt fis. Det er jo taletid, så lader jeg dem abre selv lukke det eller?
> Mvh. Johnny
Nic
| |
Lars Christensen (02-01-2004)
| Kommentar Fra : Lars Christensen |
Dato : 02-01-04 16:39 |
|
On Fri, 2 Jan 2004 16:34:32 +0100, "Nicolai" <Waiting@forone.dk>
wrote:
>Hvordan opsiger man et tlf nummer hos dem? Fik et, engang det var Tiscali's,
>men har aldrig brugt det. Nu skriver de sgu lige pludselig til mig om alt
>muligt fis. Det er jo taletid, så lader jeg dem abre selv lukke det eller?
>
Du ringer til deres kundeservice og siger du godt vil opsige nummeret.
Smarttalk behøver ikke en skriftlig opsigelse. Hvis du ikke gør det så
skylder du dem lige pludslig en masse penge :(
--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik
| |
Nicolai (02-01-2004)
| Kommentar Fra : Nicolai |
Dato : 02-01-04 16:48 |
|
"Lars Christensen" <spam@go-away.invalid> wrote in message
news:m24bvvsi1v7mg6f4ct484b7k82ick6dc3s@4ax.com...
> Du ringer til deres kundeservice og siger du godt vil opsige nummeret.
> Smarttalk behøver ikke en skriftlig opsigelse. Hvis du ikke gør det så
> skylder du dem lige pludslig en masse penge :(
Det var lige præcis det jeg frygtede, noget med en månedlig betaling for
ikke at have forbrug osv.
Tak.
> --
> Lars
> Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik
Nic
| |
Henrik Stidsen (02-01-2004)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 02-01-04 23:22 |
|
"Nicolai" <Waiting@forone.dk> wrote in
news:bcgJb.385$Ng5.303@news.get2net.dk
> Hvis du har snakket med et par tusinde kunder, som alle har
> ringet ind med dette problem, så tror jeg sgu også at du ville
> have svært ved at lyde lige overrasket hver gang.
Tro mig, det er svært allerede ved nr. 2 :)
--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)
| |
Lars Christensen (02-01-2004)
| Kommentar Fra : Lars Christensen |
Dato : 02-01-04 23:51 |
|
On Fri, 2 Jan 2004 22:22:10 +0000 (UTC), Henrik Stidsen
<nospamforme@hs235.dk> wrote:
>"Nicolai" <Waiting@forone.dk> wrote in
>news:bcgJb.385$Ng5.303@news.get2net.dk
>
>> Hvis du har snakket med et par tusinde kunder, som alle har
>> ringet ind med dette problem, så tror jeg sgu også at du ville
>> have svært ved at lyde lige overrasket hver gang.
>
>Tro mig, det er svært allerede ved nr. 2 :)
Aligevel så får man at vide at man er den eneste der har brokket sig
over det. :-/
Lidt tragikomisk :)
--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik
| |
Henrik Stidsen (03-01-2004)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 03-01-04 03:54 |
|
Lars Christensen <spam@go-away.invalid> wrote in
news:edtbvvgkq3odl9r6hujamllsek5h94pnee@4ax.com
>>Tro mig, det er svært allerede ved nr. 2 :)
>
> Aligevel så får man at vide at man er den eneste der har brokket
> sig over det. :-/
> Lidt tragikomisk :)
Se det er jo det der er kunsten som kundeservicemedarbejder :) Jeg
tror nok jeg ville være rigtig dårlig til at fyre den løgn af og det
er der heldigvis ingen grund til der hvor jeg arbejder.
--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)
| |
|
|