SMS via Bluetooth
Fra : Nikolaj Hviid

Dato : 02-01-04 15:36

Hey
Har en T610 og i noget tid brugt Nluetooth og TDK mobil (et program og ikke
TDC ) til at sende beskeder med fra computeren... problemet er at dette
program koster kassen hvis jeg vil fortsætte noget gratis alternativ?

Mvh.
nikolaj

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-01-04 23:06

"Nikolaj Hviid" <nikolaj_hviid@hotmail.invalid> skrev....

> Har en T610 og i noget tid brugt Nluetooth og TDK mobil (et
> program og ikke TDC ) til at sende beskeder med fra
> computeren... problemet er at dette program koster kassen hvis
> jeg vil fortsætte noget gratis alternativ?

Jeg bruger FloAt's Mobile Agent til min T68i. Om det virker med din
T610 er ikke sikkert, men prøv.

http://eflame.com/fma/

--
Kent Oldhøj

Fra : Peter G C

Dato : 03-01-04 23:45

"Kent Oldhøj" <news@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Jeg bruger FloAt's Mobile Agent til min T68i. Om det virker med din
> T610 er ikke sikkert, men prøv.

Det virker mde T610 og er aldeles fremragende!

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Nikolaj Hviid