Nokia 5210 skift af sprog til dansk
Fra : thomas j

Dato : 02-01-04 11:29

Hej newsgroup
Har en ven der har købt en Nokia5210 i Holland uden abonnoment, men
sproget er på engelsk.
Kan man få/købe software til skift af sprog fra engelsk til dansk ?
vj
tjodense

Fra : Kadim

Dato : 02-01-04 17:33

det kan du godt, hvis du ikke selv vil rode med det, kan du betale 150,- for
at få det gjort hos danskunlock.dk

Fra : thomas j

Dato : 03-01-04 15:51

Hvis man selv køber et datakabel, kan man så hente relevant software
og sprogpakken. I givet fald hvor ? hos Nokia ?
Ellers må jeg bruge danskunlock eller lignende.
Takker foir svaret-