xHtml eller Opera mobil browser
Fra : Mcisten

Dato : 01-01-04 20:01

Hej

Ved nogen om man kan surfe på mobilen med xhtml ? Altså gå på almindelige
hjemmesider som man kan hvis man har opera på mobilen ?

mvh Mcistyen

Fra : Søren Christensen

Dato : 01-01-04 22:07

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Ved nogen om man kan surfe på mobilen med xhtml ? Altså gå på almindelige
> hjemmesider som man kan hvis man har opera på mobilen ?

Xhtml er det ikke det samme som Wap2.0?
Hvis ja så kan du godt gå ind på normale sider men på en alm
telefon med wap2.0 som f.eks min SE T310 kommer de mildest talt
til at se mystiske ud. Det er dog lykkedes at komme ind på min webmail
hos tiscali via mobilen. Men det er alt for besværligt.

Venligst