Tjeneste indbakke er fuld på 6610
Fra : HappyHenrik

Dato : 31-12-03 12:33

Hvordan tømmer jeg den Indbakke ?

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 31-12-03 15:46

Hey Henrik,

> Hvordan tømmer jeg den Indbakke ?

Dansk: Menu -> Beskeder -> Tekstbeskeder -> Slet beskeder

Engelsk: Menu -> Messages -> Text messages -> Delete messages

Derfra kan du nok finde ud af det. Godt nytår!

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : HappyHenrik

Dato : 01-01-04 15:12

[ B@CHFiRE ] wrote:
> Hey Henrik,

> Dansk: Menu -> Beskeder -> Tekstbeskeder -> Slet beskeder
>
> Engelsk: Menu -> Messages -> Text messages -> Delete messages
>
> Derfra kan du nok finde ud af det. Godt nytår!

Den kommando kender jeg godt, men den sletter kun sms beskeder....

Men måske det ikke har noget at sige at jeg får den besked når jeg modtager
en sms tjeneste såsom en ringetone osv.

Fra : Michael Ølting

Dato : 02-01-04 12:16

Du går ind i den menu der hedder Tjenester, her er der en folder der hedder
Tjenesteindbakke, her ligger alle de ting du har downloaded. De slettes ved
at gå ind på hver enkel og trykke vælg efterfulgt af slet

Fra : HappyHenrik

Dato : 02-01-04 16:28

Michael Ølting wrote:
> Du går ind i den menu der hedder Tjenester, her er der en folder der
> hedder Tjenesteindbakke, her ligger alle de ting du har downloaded.
> De slettes ved at gå ind på hver enkel og trykke vælg efterfulgt af

Takker