Så gik det galt
Fra : assassin

Dato : 29-12-03 21:25

Øvøv jeg har lige været uheldig med firmwareopdatering af en S55. Har ellers
gjort det utallige gange med både S og M55.. Nu vil den ikke boote og
opdaterings-programmet fra Siemens vil ikke detecte tlf. Jeg har forgæves
forsøgt (med x55) at reade en flash-fil fra en "rask" S55 for så af write
den i den "syge", men det hjalp ikke. Det kommer lige en blå skærm og et
"sum" i ca. 1 sek, så slukker den igen.

Er der nogen der har en løsning?

Fra : TDJ

Dato : 29-12-03 21:42

"assassin" <martin_dk97@hotmail.com> wrote in

> Er der nogen der har en løsning?

Har du prøvet med et "uofficielt" opdateringsprogram, som f.eks.
dem fra http://www.gsm-multifund.de/index2.html

Siemens->Update og vælg f.eks. firmware 16.

Fra : assassin

Dato : 29-12-03 23:59

> Har du prøvet med et "uofficielt" opdateringsprogram, som f.eks.
> dem fra http://www.gsm-multifund.de/index2.html
>
> Siemens->Update og vælg f.eks. firmware 16.

God side - vender lige tilbage med resultatet..

Fra : assassin

Dato : 30-12-03 19:13

> Har du prøvet med et "uofficielt" opdateringsprogram, som f.eks.
> dem fra http://www.gsm-multifund.de/index2.html

Jeg kan ikk skrive, den siger "COMM_SendBoot : boot file is not accepted"
hver gang..

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 23:10

"assassin" skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikk skrive, den siger "COMM_SendBoot : boot file is not accepted"
> hver gang..

prøv at tage en snak med www.helloo.dk , han skulle nok kunne hjælpe dig !!¨

Med Venlig Hilsen
Anders Skalsted - Din Personlige Unlocker
http://www.dinunlocker.dk

Fra : assassin

Dato : 31-12-03 09:08

Det lykkedes alligevel, jeg unlockede den igen igen og så kunne jeg
pludselig godt write ny firmware i den...