Alle siger SE T610 er god, men...
Fra : Idé-Sign

Dato : 29-12-03 10:18

Min SE T610 er ikke noget at råbe op om, eller også er det bare mig....

F. eks. kan jeg ikke slå "Stigende ringetone" fra. Jo det er deaktiveret,
men telefonen ringer alligevel med stigende ringetone. Vibrator virker kun
med nogle ringetoner, selv om den er sat som aktiv.

Jeg havde fået GPRS til at virke, men fik så opdateret softwaren p.g.a.
ovenstående problemer (det hjalp dog ikke). Nu kan jeg ikke få GPRS til at
virke...

Min telefon er "født" med en TDC genvej i menuen, selv om jeg er Telia Mobiz
kunde. Opdatering af software + nulstilling af telefonen har ikke kunnet
fjerne denne...

Alt i alt er jeg ikke særlig tilfreds. Er der nogle af Jer tilfredse ejere
der vil komme med Jeres synspunkter / ideer om ovenstående??

PFT:

MVH Søren

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-12-03 11:30

"Idé-Sign" <infoFJERN@DETTEide-sign.dk> skrev i en meddelelse
> Min SE T610 er ikke noget at råbe op om, eller også er det bare mig....
>
> F. eks. kan jeg ikke slå "Stigende ringetone" fra. Jo det er deaktiveret,
> men telefonen ringer alligevel med stigende ringetone.

Det gør alle nye SE telefoner.

Fra : Idé-Sign

Dato : 30-12-03 08:52

> Det gør alle nye SE telefoner.

Det er da noget møg... Når jeg går og arbejder hører jeg den ofte først til
allersidst, og så når jeg ikke at svare før den har ringet ud.

Tør man spørge hvad menuen "Stigende ringetone TIL / FRA" så skal anvendes
til. Er det bare endnu en ubrugelig menu i min telefon??

MVH Søren

Fra : Peter Elgaard

Dato : 30-12-03 18:56

enig der, syntes også det irriterende at telefon skal starte meget lavt med
at ringe.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-12-03 18:45

On Mon, 29 Dec 2003 11:30:13 +0100, Søren Christensen wrote:

> Det gør alle nye SE telefoner.

Inkl. min Siemens C55... og jeg haaaaaaader den for det! ØV

Som manualen siger.. det er for at undgå høreskader HVIS du den var tæt
på øret... åhh ja, de vil undgå sagsanlæg og det går ud over os.

//Martin Johansen