Datakabel til Siemens M55
Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-12-03 13:13

Hejsa

Hvor kan jeg købe et datakabel til en Siemens M55 - jeg har kigget hos
T Hansen, men synes ikke de har noget..

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 28-12-03 13:29

"Jesper Hansen" skrev i en meddelelse >

Hvor kan jeg købe et datakabel til en Siemens M55

prøv hos www.cellshoppen.dk eller www.mobilkabler.dk

Med Venlig Hilsen

Anders Skalsted - Din Personlige Unlocker
http://www.dinunlocker.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-12-03 15:22

On Sun, 28 Dec 2003 13:29:08 +0100, "Anders Skalsted -
www.dinunlocker.dk" <a@a.a> wrote:

>prøv hos www.cellshoppen.dk eller www.mobilkabler.dk

Ja de har det, men ved du så også hvilket program der skal til for at
kunne gemme min adressebog i telefonen på min pc?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-12-03 17:46

Hej

Jesper Hansen <lismoes@_fjern_dette_mail.dk> wrote:

>Ja de har det, men ved du så også hvilket program der skal til for at
>kunne gemme min adressebog i telefonen på min pc?

Siemens Datasuite ! - Fulgte der ikke en CD med telefonen, med dette
prg. på ? Hvis ikke, så mener jeg det kan DL på Siemens hjemmeside.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-12-03 22:17

On Sun, 28 Dec 2003 17:45:56 +0100, Ole Rasmussen
<newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote:

>Siemens Datasuite ! - Fulgte der ikke en CD med telefonen, med dette
>prg. på ? Hvis ikke, så mener jeg det kan DL på Siemens hjemmeside.

Nej der var ingen skive med i kassen, men jeg prøver at finde den
Datasuite... Tak for svaret.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen