Telmore og lukket konto.
Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 28-12-03 11:48

Er der flere der har oplevet, at de ikke kan ringe ud, fordi deres
telefon har været lukket pga. negativ saldo. Jeg har indbetalt så der
står rigeligt på kontoen, men kan stadigvæk ikke ringe ud, da de siger
det er teledk der har kvajet sig.

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 19:20

> [...]
> telefon har været lukket pga. negativ saldo. Jeg har indbetalt så der
> står rigeligt på kontoen, men kan stadigvæk ikke ringe ud, da de siger

Lyder som om, at din konto er blevet aktiv i Telmore's system - men
ændringen er ikke gået igennem til HLR'en. Dette skal Telmore selv rette -
prøv at kontakt dem igen og forklar problemet.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg