Netbutikker til mobil tilbehør
Fra : Claus Andersen

Dato : 27-12-03 20:25

Hej og glædelig bagjul.

Endelig tid til at investere i lidt mere legetøj til mobilos, nemlig et
bluetooth headset.
Skrevet tidligere tråd (lang tid siden), hvor i hjalp mig med at finde
nedenstående modeller.

Jabra BT 300
Jabra BT 250
Plantronics M3000

Mit spørgsmål er nu, hvor finder jeg netbutikker som kan sælge disse ?

Jeg har prøvet at søge så jeg er helt øm i fingrerne og er ikke blevet meget
klogere (udover dem som sælger produktet til mindst +150% i forhold til
prisen i byen).

Det skal helst være danske netbutikker, for at forhindre problemer med moms,
fejl osv. (dårlig erfaring, med udenlandske netbutikker).

Håber der er nogen som kan hjælpe mig med mit lille problem.

Hilsen

Claus

Fra : Claus Andersen

Dato : 27-12-03 20:53

Det kunne være det var en god ide at skrive hvad butikkerne i byen forlanger
for produkterne:

Jabra BT 300 799,-
Jabra BT 250 899,-
Plantronics M3000 949,-

På forhånd tak

Claus

Fra : XNEWS

Dato : 28-12-03 08:59

> [...]
> fejl osv. (dårlig erfaring, med udenlandske netbutikker).
>

> Håber der er nogen som kan hjælpe mig med mit lille problem.

tror thansen har det

Fra : JMo.

Dato : 28-12-03 12:54

XNEWS wrote:

> "Claus Andersen" <no@reply.com> skrev i en meddelelse
[Snip - overflødig quoting]
> [...]
[Snip - overflødig qouting]

> tror thansen har det

Det har de ikke. De har primært de varer de selv importerer - og dermed
ikke varer som Plantronics, Jabra og originalt tilbehør.

Kunne du ikke ta' et kig på

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-03 17:00

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse

> [Snip - overflødig quoting]

> [Snip - overflødig qouting]

> Det har de ikke. De har primært de varer de selv importerer - og dermed
> ikke varer som Plantronics, Jabra og originalt tilbehør.
>
> Kunne du ikke ta' et kig på
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

prøv lige selv at kigge forbi

Fra : JMo.

Dato : 29-12-03 18:43

<allan> wrote:

> "JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse
[SNIP]

> prøv lige selv at kigge forbi

Øhh.. Jeg tror ikke jeg fangede pointen?

Fra : JMo.

Dato : 28-12-03 12:54

Claus Andersen wrote:

> Jabra BT 300
> Jabra BT 250
> Plantronics M3000
>
> Mit spørgsmål er nu, hvor finder jeg netbutikker som kan sælge disse ?

Prøv at kigge på hvilke butikker der er på www.mobilpriser.dk - nogle af
disse har også tilbehør. Et par bud kunne være:

http://www.netget.dk/group.asp?group=66

http://www.aircom.dk/ -> webshop -> mobil -> tilbehør -> bluetooth

Fra : Claus Andersen

Dato : 28-12-03 14:20

Hej allesammen

Tak for links. Det hjalp desværre ikke spor, da priserne på f.eks netget.dk
faktisk er det samme som i sonofonbutikken i byen, og så vil jeg hellere
købe i byen.
Aircom.dk var små 50 kr. billigere på M3000, ellers dyrere så ???!!!!

Og lige et lille spørgsmål til JMO. Jeg er i tvivl om din henvisning til:

var beregnet på mig, for så må du undskylde - jeg forstår ikke hvad du
mener??

Fra : JMo.

Dato : 28-12-03 14:44

Claus Andersen wrote:

> [...]
>
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
> var beregnet på mig, for så må du undskylde - jeg forstår ikke hvad du

Det var den ikke da jeg skrev den - men det er den nu...

Når du svarer/citerer, så: 1) skriv under det du svarer på - og 2) skær det
overflødige væk. Så bliver det nemmere/hurtigere at læse og forstå
hinandens indlæg.

Fra : Claus Andersen

Dato : 28-12-03 15:58

Så er jeg med.
999 ud af 1000 gange går det generelt desværre på den "forkerte" måde. Jeg
må også se mig selv være den dovne, hvormed jeg undlader at slette og skrive
under, men vi behøver heller ikke at være helt krakilske hvis indholdet er
til at forstå uden problemer.

Men point taken.

Hilsen
Claus

Fra : Claus Andersen

Dato : 28-12-03 15:59

Nå ja der kan du bare se jeg glemte det igen. Fingrerne er ofte hurtigere
end "hjernen"

Undskyld.

Claus