Fjernbetjent PC
Fra : Bach|DK|

Dato : 04-01-04 13:41

Er det muligt at fjernbetjene sin computer så man fx. kan styre sin mp3
afspiller (winamp) fra sofaen?

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : BorreBoy

Dato : 04-01-04 14:56

"Bach|DK|" <m_bach_f@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at fjernbetjene sin computer så man fx. kan styre sin mp3
> afspiller (winamp) fra sofaen?

Ja. Jeg bruger mit Logitech BlueTooth Keyboard til det; men der er også
andre løsninger (som jeg ikke rigtigt kender noget til).

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Bach|DK|

Dato : 04-01-04 15:52

> Ja. Jeg bruger mit Logitech BlueTooth Keyboard til det; men der er
> også andre løsninger (som jeg ikke rigtigt kender noget til).

Kæmpe fjernbetjening må man sige :)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-01-04 16:04

> Kæmpe fjernbetjening må man sige :)

Ja mon ikke *GG*
Prøv at kigge på www.edbpriser.dk

Der er nogle fjernbetjeninger til PC du kan bruge til diverse programmer.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : J.K.Arning

Dato : 05-01-04 09:49

"Bach|DK|" <m_bach_f@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in message

> Kæmpe fjernbetjening må man sige :)

Hvis det er det blå sæt med seperat nummerisk tastatur
er det faktisk ikke så slemt .. og der er tilmed et lille
display indbygget ..

Regards

Fra : Bach|DK|

Dato : 05-01-04 11:13

> Hvis det er det blå sæt med seperat nummerisk tastatur
> er det faktisk ikke så slemt .. og der er tilmed et lille
> display indbygget ..

Det ender så også med at blive en dyr fjernbetjening. Hvis vi tænker på
samme tastatur så koster det omkring 1900 kroner. Lidt pebret må man
sige.

Fra : BorreBoy

Dato : 05-01-04 11:29

> Det ender så også med at blive en dyr fjernbetjening. Hvis vi tænker på
> samme tastatur så koster det omkring 1900 kroner. Lidt pebret må man
> sige.

Ja, men så har du også det fedeste tastatur og den fedeste mus som man kan

Fra : BorreBoy

Dato : 05-01-04 11:32

> [...]
>
> Det ender så også med at blive en dyr fjernbetjening. Hvis vi tænker på
> samme tastatur så koster det omkring 1900 kroner. Lidt pebret må man

I øvrigt er det dette jeg tænker på:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544637930

Ikke diNovo sættet.

Fra : Leony

Dato : 04-01-04 22:23

In news:bt916p$cpg$1@news.net.uni-c.dk,
Bach|DK| <m_bach_f@FJERNDETTEhotmail.com> typed:

> Er det muligt at fjernbetjene sin computer så man fx. kan styre sin
> mp3 afspiller (winamp) fra sofaen?

Jeg har selv loddet denne:
http://www.brinck.dk/byggesaet/br924.asp
Det virker fortrinligt.