Manglende DRIVER til lydkort
Fra : Flemming Kold

Dato : 04-01-04 12:06

Hey NG.

Kunne ikke finde en gruppe med lydkort!!

Hvor finder jeg en driver til et No-name lydkort.

I System, hvor der står at driveren mangler står der:

PCI Multimedie Audio Xxxxxxx (Kan ikke huske det sidste ord (måske Device))

Computeren er metussa-gammel, så jeg har absolut ingen informationer,
hverken på lydkortet eller processoren. Dog er HD på 1,4 Gb (Ikke
meget)....!

Flemming Kold

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-01-04 12:16

"Flemming Kold" <rikkenavneFJAERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor finder jeg en driver til et No-name lydkort.

prøv at se om du kan få dette program til at identificere lydkortet, så det
er nemmere at finde en driver
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=563
eller pil lydkortet ud og find ud af hvad det er for et..

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 05-01-04 00:33

Flemming Kold wrote:
> [...]
>
> Computeren er metussa-gammel, så jeg har absolut ingen informationer,
> hverken på lydkortet eller processoren. Dog er HD på 1,4 Gb (Ikke

Hvad står der på chippen på lydkortet?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>