Kan efiler på et defekt flashkort reddes.
Fra : Johnny

Dato : 02-01-04 20:44

Jeg har nogle filer liggende på et smart media card som ikke virker...
Den skriver at der er fejl på kortet, men jeg kan se hvad der ligger på
det...

Findes der et program der kan redes filer på sådan et kort..

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-01-04 21:52

"Johnny" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det...
>
> Findes der et program der kan redes filer på sådan et kort..

Prøv på
http://www.pcinspector.de/file_recovery/welcome.htm
at hente Smart recovery. Det er gratis. Det kan redde slettede filer på
flash kort m.m.

Kurt

Fra : Johnny

Dato : 03-01-04 00:54

Tak for tippet, men det virkede desværre ikke...

Jeg kan se alt hvad der ligger på kortet, men den siger at 49 ud af 63 filer
er beskadiget... Det er jo lidt mærkeligt at så mange filer lige pludselig
skulle være i stykker, så det kan jo være at filerne ligger der rigtigt
stadig, så et program kan redde dem...
Alle forslag er meget velkomne...

Fra : danni plougmann

Dato : 03-01-04 01:47