Hvilken driver til mit grafikkort ?
Fra : Søren Rohwedder2

Dato : 04-01-04 09:50

Hej

Hvordan finder jeg ud af hvad mit kort er ?

Åbenbart et "noname" - eneste jeg kan sporre er KW Technologies !
Etiket siger : KW-VM64/32 AT

Der sidder en blæser over processor så jeg kan ikke se mærke på den.

Ram størrelse ? : sidder 4 chips : epcom TR64-16 00140

mvh
Søren

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-01-04 09:59

"Søren Rohwedder2" <srtrade@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der sidder en blæser over processor så jeg kan ikke se mærke på den.
>
> Ram størrelse ? : sidder 4 chips : epcom TR64-16 00140

Får du ikke noget at vide på skærmen når du booter, der plejer der at stå et
eller andet på skærmen om hvilket grafikkort det er ?

Kim Larsen

Fra : Jacob Vognsen

Dato : 04-01-04 11:02

Ja det står hvad for et grafikkort der sidder i det er det føste billed der
kommer frem på skræmen men kan være din skræm er lidt langsom til få billed
på skræmen men så prøv og ha skræmen tændt når du starter din computer op så
kan du måske nå at se det.... ikke standby...

Fra : claus v

Dato : 04-01-04 19:54

> [...]
>
> Der sidder en blæser over processor så jeg kan ikke se mærke på den.
>
> Ram størrelse ? : sidder 4 chips : epcom TR64-16 00140

prøv eventuelt at hente aida32 det giver hos mig alle info jeg har brug for
om stort set alt angående min pc

claus v