Sommerhusferie i DK
Fra : Marianne

Dato : 03-01-04 21:09

Hej

Vi skal til at bestemme os for, hvor vi skal leje sommerhus i DK, men hvor
er der godt at være?

Vi har tidligere været i Gilleleje, på Bornholm og på Fanø. Det var alt
sammen fint,

Det skal helst være ved vandet med en rimelig sandstrand.
Der skal også være noget at lave i nærheden, dvs min. een by og gerne flere
inden for dagsrejseafstand.
Vi har ikke bil, så stedet skal kunne nås med offentlig transport + evt.
rimelig taxa (max. kr. 300.-)

Det må for Guds skyld ikke være et sommerhus på en 'bar mark' eller i et
villaområde.

Vi er 2 voksne med 2 børn på 7 og 4, så der skal også være noget for dem

Har kigget lidt på leje-mulighederne ved Skagen, men det hele ligger noget
syd for, samt i områder, hvor der ser ud som om, der kun er nybyggede
luxusommerhuse - meget ucharmerende

Det må gerne være sydpå i DK, hvis der altså er strand.

- eller sydsverige.

Har nogen en ide eller et godt tip, hører vi meget gerne.

mvh
Marianne

Fra : Anders Köhler

Dato : 03-01-04 21:43

"Marianne" <ng@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Vi skal til at bestemme os for, hvor vi skal leje sommerhus i DK, men hvor
> er der godt at være?

Hvad med Sandopperne eller Bjerge Strand, henholdsvis syd og nord for
Kalundborg på Sjællands vestkyst. Der er lavvandet og lækker sandstrand
begge steder.

Fra : René Jørgensen

Dato : 03-01-04 22:27

"Anders Köhler" <NOSPAM-bft394857@yahoo.dk> wrote in message

> "Marianne" <ng@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

Jeg vil umiddelbart efter din beskrivelse foreslå Ebeltoft. Alternativt til
Skagen, kunne være Løkken.

Hilsen

René

Fra : Marianne

Dato : 04-01-04 23:00

> Jeg vil umiddelbart efter din beskrivelse foreslå Ebeltoft. Alternativt
til
> Skagen, kunne være Løkken.
>
> Hilsen
>
> René

Hej René

Måske er det mine fordomme, men er der noget interessant i Løkken og
omgivelser - bortset fra fulde teenagere? Jeg har endda mulighed for et
sommerhus tæt på, at det kan være, jeg skal kigge nærmere på det.

Tak for tippet.

mvh
Marianne

Fra : Jan Bøgh

Dato : 05-01-04 17:29

"René Jørgensen" <renerj@SPAMget2net.dk> wrote in message

> Alternativt [] kunne være Løkken.

Så var et villakvarter sågu at foretrække!

vh
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 17:25

> [...]
>

> Hvad med Sandopperne eller Bjerge Strand, henholdsvis syd og nord for
> Kalundborg på Sjællands vestkyst. Der er lavvandet og lækker

Det hedder Sanddobberne og det er henholdsvis Nord og Syd for
Kalundborg - altså
omvendt. Sanddobberne er en fin strand - Bjerge kender jeg ikke.

hilsen
Uffe

Fra : Marianne

Dato : 04-01-04 23:01

> Det hedder Sanddobberne og det er henholdsvis Nord og Syd for
> Kalundborg - altså
> omvendt. Sanddobberne er en fin strand - Bjerge kender jeg ikke.

Tak - det område kender jeg slet ikke. Jeg kigger

mvh
marianne

Fra : Lars

Dato : 03-01-04 22:56

Hvad med det her. Bussen går lige udenfor døren.

Mvh

LIP

Fra : Lars

Dato : 03-01-04 23:00

Hvad med det her. Bussen går lige udenfor døren.
www.ebeltoft.org/jernhatten.htm

Mvh

LIP

Fra : Inger Buchard

Dato : 04-01-04 13:02

Jeg ville tage til Rendbjerg lidt vest for Sønderborg.

Inger Buchard

Fra : Roger A.

Dato : 07-01-04 13:26

"Marianne" <ng@lundbak.dk> skrev i melding
> [...]
> rimelig taxa (max. kr. 300.-)

> Har nogen en ide eller et godt tip, hører vi meget gerne.

Som kjent er det deiljilgt å være norsk i Danmark og selv har hatt flere
turer til Ebeltoft-området. Kjempefint for både voksne og barn ! Men så
lurer jeg på hvor er det dansker bestiller sommerhus - er det via disse
store utleiefirma eller har dere andre (og billigere) metoder ?

mvh
Roger Almvik
Trondheim

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-04 16:07

"Roger A." <ralmvik@broadpark.no> wrote in message

> [...]

disse
> store utleiefirma eller har dere andre (og billigere) metoder ?

Det er nu heller ikke så skidt at være Dansk i Norge

Andre måder at leje sommerhus på, er at låne hos venner, finde noget på
internettet, et opslag hos den lokale købmand eller lignende. Prøv
f.eks. www.sommerferie.nu som jeg lige har fundet.