E-Mail
webnoob 5265
Findes der et program som feks. Agent
Fra : H@nsen

Dato : 03-01-04 21:05

Men hvor det hele er på dansk ?

--
Total i orden nytår...

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-01-04 21:57

H@nsen skrev:

> Men hvor det hele er på dansk ?

- der ikke giver meget mening uden overskriften som vi derfor lige
tager igen:

> Findes der et program som feks. Agent
> Men hvor det hele er på dansk ?

(hint - det er en god ide at skrive alle relevante oplysninger i
selve meddelelsesteksten, uanset om nogen af dem også står i
emnefeltet)

Svar på spørgsmålet: Mig bekendt er der ikke et program der svarer
til Agent og også er på dansk. Hvis man vil have en god dansk
nyhedslæser er mit bedste bud Outlook Express med OE-quotefix. Med
det lille tilføjelsesprogram er OE faktisk en ganske habil
nyhedslæser. Der er ikke mulighed for differentieret scoring af
indlæg, men kan man leve uden, er det et fint program.

Se også den igangværende tråd "News-klient til ny bruger".
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Frede Sørensen

Dato : 04-01-04 00:32

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> - der ikke giver meget mening uden overskriften som vi derfor lige
> tager igen:

Jeg tror der er en dansk oversættelse på vej:

http://www.forteinc.com/agent/download.php

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 04-01-04 02:29

Således skrev "Frede Sørensen" <frede-plesner@mail.sonofon.dk.invalid>
i dk.edb.internet.software.mail+news Sun, 4 Jan 2004 00:31:42 +0100:

>Jeg tror der er en dansk oversættelse på vej:
>
>http://www.forteinc.com/agent/download.php

Ikke med mindre at der er nogen, der tager projektet op igen. Forte
laver ikke en dansk oversættelse, det kræver frivillige og det lader
som sagt til at den danske version er lagt på is.

Knud
--
Jump or die!

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 04-01-04 02:33

Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> posting:

>Ikke med mindre at der er nogen, der tager projektet op igen. Forte
>laver ikke en dansk oversættelse, det kræver frivillige og det lader
>som sagt til at den danske version er lagt på is.

"som sagt"?

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-01-04 12:23

On Sun, 04 Jan 2004 02:33:01 +0100, Christian Bohr-Halling wrote:

> "som sagt"?

Det har været oppe og vende i tidligere tråd.

--
Martin Johansen [6000]
http://80.165.164.36/

Fra : Christian Joergensen

Dato : 04-01-04 14:29

On Sat, 03 Jan 2004 21:56:37 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> (hint - det er en god ide at skrive alle relevante oplysninger i
> selve meddelelsesteksten, uanset om nogen af dem også står i
> emnefeltet)

Også fordi det gør det noget nemmere at finde oplysninger fra gamle
posts med fx. Google Groups

--
Christian Jørgensen | I know kung fu!
http://www.razor.dk |

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-01-04 14:41

Den Sun, 04 Jan 2004 14:29:06 +0100, Christian Joergensen
<mail@phpguru.dk> skrev:

>Også fordi det gør det noget nemmere at finde oplysninger fra gamle
>posts med fx. Google Groups

Det er da egentlig ligemeget, da man jo så kan søge i brødteksten.

overskriftssøgninger er IMO ikke meget værd i forvejen.