Gratis POP3
Fra : Søren [TriOxid]

Dato : 03-01-04 20:18

Hej

Er der nogen der ved hvor eller om det kan lade sig gøre at få en gratis
POP3 mail

Søren

Fra : Frank W.

Dato : 03-01-04 20:50

On Sat, 3 Jan 2004 20:18:24 +0100, Søren [TriOxid] wrote:

> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor eller om det kan lade sig gøre at få en gratis
> POP3 mail

Hvis du ikke har noget imod det er på tysk (selve webdelen) så lav en konto
hos www.gmx.net

Hilsen
Frank W.

Fra : Carl Drud

Dato : 03-01-04 21:08

On Sat, 3 Jan 2004 20:50:18 +0100, Frank W. wrote:

> Hvis du ikke har noget imod det er på tysk (selve webdelen) så lav en konto
> hos www.gmx.net

Jeg tror kun det er muligt hvis man er fra Tyskland/Østrig/Schweiz.

Eller er der nogle muligheder her:

http://www.emailaddresses.com/email_pop.htm

eller

http://freemailguide.com/free_pop3_email.html

Carl

Fra : Frank W.

Dato : 03-01-04 21:35

On Sat, 03 Jan 2004 21:08:00 +0100, Carl Drud wrote:

> Jeg tror kun det er muligt hvis man er fra Tyskland/Østrig/Schweiz.

Ja det ser sådan ud..prøvede lige at oprette en konto mere. Hmm..surt, men
nu er der kommet andre forslag i tråden kan jeg se

Hilsen
Frank W.

Fra : Søren [TriOxid]

Dato : 05-01-04 20:12

Tak for det, jeg fandt endelig en jeg kunne bruge, før havde jeg også en
..frac.dk, men den gik lige pludslig i uorden

Søren

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-01-04 21:27

Søren [TriOxid] wrote in

> Er der nogen der ved hvor eller om det kan lade sig gøre at få
> en gratis POP3 mail

http://epost.portalen.no

Har brugt dem i lang tid og det kører fint..

Du kan endda vælge imellem en hel række forskellige mere eller mindre
eksotisk adresser...

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Allan Bojsen

Dato : 03-01-04 21:50

On Sat, 3 Jan 2004 20:18:24 +0100, "Søren [TriOxid]" <trioxid@frac.dk>
wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der ved hvor eller om det kan lade sig gøre at få en gratis
>POP3 mail

http://www.miteget.net/default.asp tilbyder at du kan oprette din egen
hjemmeside via deres Content Management System. Heri er indbefattet en
mailadresse du kan tjekke via pop3.

Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk - tips til nettet

Fra : Jesper

Dato : 05-01-04 21:41

Hej

Prøv www.gyxi.dk virker alletiders.. og der er flere forskellige domæner at
vælge i mellem..

Mvh Jesper

Fra : jfm

Dato : 15-01-04 20:31

> [...]
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor eller om det kan lade sig gøre at få en gratis

www.mailme.dk (fra webbyen)
Virker perfekt

Jørgen

Fra : Calle.