skift fra express til outlook -> nyhedsgru~
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 03-01-04 17:10

Hej.

Jeg vil gerne bruge Outlook 2003 til at læse og skrive i nyhedsgrupper, men
kan ikke få programmet til at virke som news reader.
Hvordan får jeg Outlook 2003 til at være standart nyhedslæser? Under
kontrolpanel / internetindstillinger / programmer kan jeg kun vælge Outlook
Express.

Jeg har fulgt vejledningen på

http://office.microsoft.com/assistance/preview.aspx?AssetID=HP052431511030&CTT=3&Origin=HP052429651030

men kan ikke finde et punkt der hedder søg.
--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Carl Drud

Dato : 03-01-04 17:18

On Sat, 3 Jan 2004 17:10:21 +0100, Christian M. Nielsen wrote:

> Hvordan får jeg Outlook 2003 til at være standart nyhedslæser? Under
> kontrolpanel / internetindstillinger / programmer kan jeg kun vælge Outlook
> Express.

Fordi Outlook har ingen nyhedslæser, den vil bruge OE. Det står på
foregående side af det link du sendte.

http://office.microsoft.com/assistance/preview.aspx?AssetID=HP052429651030&CTT=4&Origin=CH063566591030

"Hvis du ikke tidligere har defineret et program til læsning af nyheder,
indstilles Outlook Express Newsreader automatisk for dig i Microsoft
Outlook"

Carl

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 03-01-04 17:25

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> wrote in message

> [...]
>
> "Hvis du ikke tidligere har defineret et program til læsning af nyheder,
> indstilles Outlook Express Newsreader automatisk for dig i Microsoft

Det læste jeg, men jeg forstod det således at Outlook blev "udstyret" med en
Newsreader?

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 03-01-04 17:29

> "Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> wrote in message

http://office.microsoft.com/assistance/preview.aspx?AssetID=HP052429651030&CTT=4&Origin=CH063566591030

Og hvad er det så vejledningen forsøger at vise (den som jeg sendte et link
til)?

Fra : Leony

Dato : 03-01-04 18:26

In news:3ff6ede2$0$25841$ba624c82@nntp03.dk.telia.net,
Christian M. Nielsen <look.for.it@my.webpage> typed:

> [...]

"Hvis du ikke tidligere har defineret et program til læsning af nyheder,
indstilles Outlook Express Newsreader automatisk for dig i Microsoft

Den forklarer at hvis du ikke har anden newsreader indstalleret, så
konfigureres OE automatisk til at køre nyhedsgrupper.
Det er i hvert fald sådan jeg forstår det.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 04-01-04 00:02

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> konfigureres OE automatisk til at køre nyhedsgrupper.
> Det er i hvert fald sådan jeg forstår det.

OK, jeg havde bare håbet på at kunne nøjes med et program. Underligt at man
har valgt at Outlook ikke kan læse nyhedsgrupper, når nu man ikke længere
vil udvikle op OE.
Tak for hjælpen til jer begge.

Fra : Carl Drud

Dato : 03-01-04 17:30

On Sat, 3 Jan 2004 17:25:13 +0100, Christian M. Nielsen wrote:

> Det læste jeg, men jeg forstod det således at Outlook blev "udstyret" med en
> Newsreader?

Nej, det er OE den vil bruge. Du kan evt. læse den her:

http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=ukSBsPsvDHA.2464@TK2MSFTNGP12.phx.gbl&lr=&hl=da

Carl

Fra : Calle.

Dato : 09-01-04 13:21

Christian M. Nielsen wrote:
> [...]
> Hvordan får jeg Outlook 2003 til at være standart nyhedslæser? Under
> kontrolpanel / internetindstillinger / programmer kan jeg kun vælge

Outlook kan ikke bruges til news, men man kan lave en knap i den, som
starter news i OE
--
Calle