Installering af sapphire radeon 9600xt 256~
Fra : michael bennati scho~

Dato : 03-01-04 17:00

Fik ovennævnte i julegave og skal installere det i stedet for mit gamle
geforce mx200. Spørgsmålet er så om jeg først skal afinstallere de gamle
drivere eller drøner jeg bare cd'en ind og installerer driverne og så bytter
kortene ud??
mvh Michael

Fra : Anders Lund

Dato : 03-01-04 17:57

On Sat, 3 Jan 2004 17:00:25 +0100, michael bennati schou wrote:

> [...]
> drivere eller drøner jeg bare cd'en ind og installerer driverne og så bytter

Jeg ville afinstallere driveren til det gamle kort, bytte kortene om og så
installere den nye driver.

--
Anders Lund
spam2004@andersonline.dk

Fra : michael bennati scho~

Dato : 03-01-04 23:29

"Anders Lund" <spam2004@andersonline.dk> skrev i en meddelelse > Jeg ville
afinstallere driveren til det gamle kort, bytte kortene om og så
> installere den nye driver.
>
> --
> Anders Lund
> spam2004@andersonline.dk

takker...det lader til at virke
mvh Michael

Fra : Ray

Dato : 03-01-04 17:33

YES!!! You must uninstall the old drivers. And it is even better if you get
the little utility called Driver Cleaner 2. First you uninstall using the
windows uninstaller or the old cards uninstaller...then you run driver
cleaner and it will make sure all the old dll are off your computer..then
install the latest drivers from ATI..which I do believe are the 3.10
drivers.

MVH
Ray