batteri indikator?
Fra : Daniel J. Nielsen

Dato : 03-01-04 12:20

Hej.

Nu sidder jeg her med min dejlige nye ibook G4. Det eneste der undrer
mig ved den er at batteri indikatoren aldrig viser at den er faerdig
med at lade op.

Hvis maskinen laegges til at sove, og vaekkes igen viser indikatoren
at den er faerdig (bliver groen, og paa displayet staar der
"Charged"), men 10sek senere, skriver den Calculating... og stikket
bliver orange igen. Kan man faa den til at lade vaere med det?

Koerer 10.3.2 med alt opdateret iflg. software update.

/Daniel
--
There are no great men, only great challenges that ordinary men are forced
by circumstances to meet.

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 04-01-04 13:42

Daniel J. Nielsen wrote:
> [...]
> bliver orange igen. Kan man faa den til at lade vaere med det?
>
> Koerer 10.3.2 med alt opdateret iflg. software update.

Hej Daniel, jeg sidder med nøjagtig samme konfiguration, og sammme
"symptom" tror ikke det betyder noget. Hvis jeg trækkker stikket ud
beregner den og siger 5:43 min når batteriet er opladet.

er det også når din maskine bare har sovet kort tid, at den siger den er
charged, eller er det efter længere tids tilslutning.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Daniel J. Nielsen

Dato : 04-01-04 20:40

On 04/01/04 13.42, Henrik Lindskou wrote:

> [...]
>
> er det også når din maskine bare har sovet kort tid, at den siger den er
> charged, eller er det efter længere tids tilslutning.

Det er kun hvis der er 100% paa batteriet.

/Daniel