Nyt lydkort bedre til samme pris
Fra : Erik Buch Jørgensen

Dato : 02-01-04 22:01

Jeg har fundet mig et rimiligt grafikkort til 1271 kr.
Her er et link så i kan se det bundkort som det skal passe i
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837970
Og her er det grafikkort som jeg har fundet og alig talt jeg ved ingengang
om det passer i bundkortet
Men her er altså det grafikkort som jeg mener passer
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017910

Med venlig hilsen

Erik B. Jørgensen

Fra : kurt lund

Dato : 02-01-04 23:16

"Erik Buch Jørgensen" <erikbj96@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med venlig hilsen
>
> Erik B. Jørgensen
>
>Ja de passer sammen, Men hvad har det med lydkort at gøre ;)
Kurt

Fra : Erik Buch Jørgensen

Dato : 03-01-04 10:14

"kurt lund" <klander52@hotmail.com> wrote in message

> "Erik Buch Jørgensen" <erikbj96@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Kurt

Hej
Undskyl jeg mente grafikkort.....
Men tak for svaret det var lige det jeg manglede at vide
....Jeg er ved at bygge en computer

Fra : Erik Buch Jørgensen

Dato : 03-01-04 12:17

"Erik Buch Jørgensen" <erikbj96@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> >

> Hej
> Undskyl jeg mente grafikkort.....
> Men tak for svaret det var lige det jeg manglede at vide

hej igen

Er der så nogen der ved om det er et grafikkort der larmer meget
Kan det køre Battelfield 1942,Medel Of Honur og Rise Of Nations og andre
spil der ligner de

Med venlig hilsen

Erik B. Jørgensen

Fra : BorreBoy

Dato : 03-01-04 11:59

> [...]
> om det passer i bundkortet
> Men her er altså det grafikkort som jeg mener passer

Hejsa.

Jeg ved godt det ikke har noget med sagen at gøre; men hvordan laver man
links direkte til varer på EDBpriser?
Ligemeget hvor jeg befinder mig derpå, er adressen blot:
http://www.edbpriser.dk

Fra : Joe Sandøe

Dato : 03-01-04 12:27

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message
> [...]
> links direkte til varer på EDBpriser?
> Ligemeget hvor jeg befinder mig derpå, er adressen blot:

Du åbner den side på edppriser.dk, du vil henvise til i et nyt window, og
vupti

VH Joe

Fra : BorreBoy

Dato : 03-01-04 13:30

"Joe Sandøe" <joe@FJERNDETTEtv.dk> skrev i en meddelelse

> "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message

> Du åbner den side på edppriser.dk, du vil henvise til i et nyt window, og
> vupti

Takker

Fra : LCO

Dato : 03-01-04 19:27

"BorreBoy" skrev i en meddelelse news:bt67a5$1s6m$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> links direkte til varer på EDBpriser?
> Ligemeget hvor jeg befinder mig derpå, er adressen blot:

Højreklik på et link og vælg: Kopier genvej.
Den, altså genvejen, kan du så sætte ind med Ctrl og v, eller højreklik og
vælg: Sæt ind.