Radeon 9800 Pro 128MB og Battlefield 1942
Fra : Bon

Dato : 02-01-04 17:06

Tænker på at opgradere GFX kort. Har nu et GF4 Ti 4600 men
vil godt have noget mere knald på i Battlefield 1942. Nogen
der har erfaringer med Radeon 9800 Pro og Battlefield?
Jeg kan godt læse testerne der er kort med Radeon mod GF
og de ser jo gode ud. Men tager man en søgning på Radeon + battlefield
kommer der uhyggelige mange link op omkring folk der har problemer
med netoå battlefield og Radeon. Har det noget på sig eller er
det bare dem og deres 10 tommelfingre?
--
BA

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-01-04 18:22

"Bon" <spamshit1FJERN@mail.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> kommer der uhyggelige mange link op omkring folk der har problemer
> med netoå battlefield og Radeon. Har det noget på sig eller er

Hvad kører du ellers med?

Her kører jeg med:

XP 2400+
Radeon 9500 Pro (ATi Catalyst 3.7)
768 MB SD-Ram ECC

og battlefield kører glidende i 1024x768x32 med alle detaljer slået til.
Selve control panel driveren står til std. (balanced) mht AA og FSAA.

--
Bjarke Andersen

Fra : HKS

Dato : 02-01-04 18:49

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Bon" <spamshit1FJERN@mail.dk> crashed Echelon writing

Kører fint her og har vel været gennem en 4-5 forskellige drivers siden jeg
fik mit 9800pro kort og de har alle virket.
Har iøvrigt ikke fundet et eneste spil jeg ikke har kunne køre på mit Radeon
endnu.

Fra : Brian Lund

Dato : 04-01-04 13:36

> [...]
> kommer der uhyggelige mange link op omkring folk der har problemer
> med netoå battlefield og Radeon. Har det noget på sig eller er

En af mine venner har et 9800 pro, han har aldrig haft problemer med det,
han kører vidst i 1024*768 eller 1280*1024 med alle detaljer, og det kører
"pænt godt" :)

Jeg selv har et 9500 pro, jeg har aldrig haft problemer med BF siden jeg
købte det (i April). Det eneste problem jeg havde var at jeg lige skulle
finde ud af hvorfor mit TV-out ikke virkede :)

Brian