iBox rygter
Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 02-01-04 13:07

Nu plejer jeg ikke at bringe rygter til torvs, men dette syntes jeg
lyder ganske interessant og noget jeg ville benytte mig af. Steve Jobs
har altid afvist ideen om multimediecentret som Microsoft forsøger sig
med. iBox'en ligger pænt i forlængelse af digital hub strategien. Hvad
mener i andre?

Jeg tror ikke selv på rygtet!

<http://macosx.com/content/article.php?cid=53>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 02-01-04 14:28

Michael Tysk-Andersen wrote:
> [...]
> har altid afvist ideen om multimediecentret som Microsoft forsøger sig
> med. iBox'en ligger pænt i forlængelse af digital hub strategien. Hvad

Jo den er vist god nok, den har været i beta nogen tid, jeg syntes dog
at den virker alt for stor at slæbe rundt på....

http://www.lazertron.com/ibox.htm

Madsen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 02-01-04 15:52

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Jo den er vist god nok, den har været i beta nogen tid, jeg syntes dog
> at den virker alt for stor at slæbe rundt på....
>
> http://www.lazertron.com/ibox.htm

En slags telefonboks!

Der er allerede en 2'er hvis du kan japansk i et mere slæbbart design:

<http://www.jcc.co.jp/ibox/>

Søger man videre på iBox finder man andre sjove ting, mon ikke rygtet er
et opkog på gamle ideer?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 03-01-04 00:23

> [...]
>
> <http://www.jcc.co.jp/ibox/>
>
> Søger man videre på iBox finder man andre sjove ting, mon ikke rygtet er

Jo, iBox er jo samtidig også et navn som fabrikanter har fundet perfekt
til mange ting, altså en box hvor information kan lagres/hentes mm...