password beskyttet område
Fra : Solhøj

Dato : 02-01-04 12:18

Jeg skal lave en hjemmeside i frontpage 2003 - der skal være et område,
hvortil der skal kræves adgang vha et password. Kan det lade sig gøre og evt
hvordan?

På forhånd tak

SolPower

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 02-01-04 12:46

Kræver at du er administrator, at din udbyder giver dig tilladelse til det
via serverindstillingerne og hvis du i øvrigt ligger på en
ikke-windows-webserver, vil du have mulighed for at lave en sådan side, hvor
du kan blokere for visse besøgende, eller give folk, der må besøge siderne,
mulighed for selv at logge sig ind med egen adgangskode efter tilmelding.
Se under hjælp i FP 2003
--
ahw

Fra : Dan Spares

Dato : 06-01-04 14:58

Ja

Fra : Toke Pedersen

Dato : 05-01-04 20:51

Det kan laves nemt med et ASP script..
Toke

Fra : ">|

Dato : 06-01-04 00:01

Okay men hvordan? Findes der en guide et eller andet sted, eller måske et
færdigt script?

Solhøj

Fra : keldorff

Dato : 08-01-04 23:00