okse højreb
Fra : SB

Dato : 02-01-04 01:31

Hvad servere man til den? kogte kartofler og brun sovs lyder kedelig

gode ideer til for og efterret efterlyse samtidig med.
Geren et eller andet man ikke lige får hver gang man er til spisning et
eller andet sted

Søren

Fra : zasha

Dato : 03-01-04 13:12

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> gode ideer til for og efterret efterlyse samtidig med.
> Geren et eller andet man ikke lige får hver gang man er til spisning et

Uden tvivl flødekartofler, med masser af fløde og ost og hvidløg *slurp* og
så naturligvis gelé af en slags...og chips, et must hos mig til den slags
mad. Klassiske franske kartofler- Taffel. Vil du noget mere så waldorphsalat
med oceaner af selleri æble og vindruer....

Ved ikke om det er for traditionelt, men der smager edderhylme godt!

Forret? tja..hvad med små minitoasts med forskelligt ovenpå, f.eks.
æg/rejer - tomat/karse - hamburgerryg/asparges osv. -- sådan et fint fadfuld
med små nippe-lækkerier

Dessert: jo hvis du ikke lige synes chocolade er sagen, så en champagne
sorbet is med mynte blade og/eller små fine vindruer og en lækker sød
dessertvin til....

Hilsen Heidi, der nu går ud og ribber køleskabet totalt *heheheeeeeeee*

http://chocolade.dk
En side fyldt med godter ;)

Fra : Davidsen

Dato : 03-01-04 17:04

> [...]
>
> gode ideer til for og efterret efterlyse samtidig med.
> Geren et eller andet man ikke lige får hver gang man er til spisning et

Lavede dette nytårsaften; i albeskedenhed med stor succes.

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/festmad/visopskrift-festmad.php?id=582

Der er ganske vist tale om sovs og kartofler, men dog en variant...

Mvh
Davidsen