Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye smukke landskabsbilleder til beskuelse~
Fra : nadia.dk

Dato : 01-01-04 20:18

Nytårsaftens-dag tog jeg er tur til Klinteby for at tage nogle
landskabs-billeder, disse vil jeg meget gerne have kritik til.

De ligger på www.nadia.dk under "Last uploads".

Håber I alle kom godt ind i det nye år.

Med venlig hilsen

Nadia B. Schulz

Fra : ab

Dato : 02-01-04 12:43

"nadia.dk" <mail@ask-4-it.dk> skrev i en meddelelse
> Nytårsaftens-dag tog jeg er tur til Klinteby for at tage nogle
> landskabs-billeder, disse vil jeg meget gerne have kritik til.

Efter min bedste overbevisning ser det ud til, at du er stået af på
halvvejen. Enkelthed er godt, men disse fotos skriger jo efter indhold.
Havde du bare kastet en sten i vandet, fået en gl. båd med i forgrunden
o.s.v., ja så var resultatet allerede blevet dobbelt så godt. Øjet flakker
rundt i et forsøg på at finde "et eller andet", der har fået dig til at
trykke af på lige netop det tidspunkt. At motivet, de smukke farver o.s.v.
alligevel nemt kan give indtryk af "hjortens flugt" er så en smags sag.

- Og så er det en skam at din "indpakning" forsøger at stjæle så meget af
opmærksomheden - hvilket er for nemt når billedernes indhold består af så få
elementer, der ikke pirrer opleveren.

ab

Fra : Ole Larsen

Dato : 02-01-04 14:47

> [...]
> Nytårsaftens-dag tog jeg er tur til Klinteby for at tage nogle
> landskabs-billeder, disse vil jeg meget gerne have kritik til.

You too

Jamen, Nadia, det kommer jo an på hvilke intentioner, du har med dine
billeder ????
Som "feriebilleder" betragtet er de OK. - men det er jo ikke det du er på
jagt efter ?

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/