Hvordan går det med 8z agp grafikkort og 4~
Fra : TT

Dato : 01-01-04 14:31

Hej folkens,

Jeg pønser på at udskifte mit aldrende Matrox G400 MAX grafikkort ud
med et brugt GF4 TI4200 af en art. Mit bundkort kan dog maks køre 4x
agp. Vil det være et problem? I hvor høj grad vil ydelsen blive
nedsat?

På trods af at jeg måske ikke får det fulde udbytte af kortet, vil jeg
dog gerne have det alligevel, så kan en opgradering af bundkortet jo
komme senere. Men hvis ydelsen bliver så degraderet, så venter jeg
hellere til jeg kan(læs: har råd til) at opgradere mit bundkort
samtidig.

Venlig hilsen og godt nytår

Torben

Fra : Ray

Dato : 01-01-04 14:36

There is no problem upgrading your card. In my opinion no one should upgrade
a motherboard just to get 8X Agp as the performance boost isn't that much.
So you can wait awhile before upgrading your motherboard.

MVH
Ray

Fra : Aragorn24

Dato : 01-01-04 16:29

Der er ikke noget forskæl på 4 eller 8gang agp, det er bare noget
salgsfis... Så du kan ROLIGT opgradere.

--
Mød mig på: www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Ray

Dato : 01-01-04 16:40

Yeah..what Aragorn said.

Fra : Lars Pedersen

Dato : 01-01-04 18:34

Der er måske højeste 1% forskel mellem apg 4x og 8x pt.

Fra : Jacob Vognsen

Dato : 01-01-04 20:23

Jeg har et GF4 Ti4200 til salg ->
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364617937 hvor der
er sat en pasiv zalman kølere på så den ikke larmer og den er go til OC....

Bare skriv til: biatch@oncable.dk hvis det er noget for dig....

Fra : TT

Dato : 01-01-04 21:47

On Thu, 1 Jan 2004 20:23:29 +0100, "Jacob Vognsen" <biatch@oncable.dk>
wrote:

>Jeg har et GF4 Ti4200 til salg ->
>http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364617937 hvor der
>er sat en pasiv zalman kølere på så den ikke larmer og den er go til OC....

Tak til alle(hvis i læser denne post) for svar. Det er beroligende at
høre at forskellen mellem 4x og 8x agp er tæt på ingenting.

Jacob med hensyn til dit Daytona kort, så er jeg lidt bekymret ved at
købe netop dette kort. Hvis du kigger på bedømmelserne af kortet, som
kan ses gennem det link du har opgivet, er det tilsyneladende et
udbredt problem med dette kort at det brænder af. At du har så har
monteret passiv køling(Jeg formoder at passiv køling ikke er lige så
effektiv som aktiv), gør kun sagen værre. Er der nogle der vil give
deres besyv omkring netop dette kort og dets påståede svaghed?

Men for god ordens skyld, hvor i landet bor du?

MVH

Torben

Fra : Jacob Vognsen

Dato : 01-01-04 23:28

Fyn(Odense) hmm har ikke haft nogen problemer med det endnu......
Hvor er du så fra i landen lille danmark? :P

Fra : TT

Dato : 02-01-04 01:37

On Thu, 1 Jan 2004 23:28:15 +0100, "Jacob Vognsen" <biatch@oncable.dk>
wrote:

>Fyn(Odense) hmm har ikke haft nogen problemer med det endnu......
>Hvor er du så fra i landen lille danmark? :P

København.

Torben

Fra : Jacob Vognsen

Dato : 02-01-04 11:45

Ok du siger bare til hvis du gerne vil købe det så kan vi godt finde en god
pris....