Mest for pengene - BEVIST!
Fra : Nic

Dato : 31-12-03 15:00

Fra : iddqd

Dato : 31-12-03 16:00

Nic wrote:

> http://www.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-16.html
>
> Taler for sig selv :)

Tjah, hvis jeg ville havde mest for pengene når vi taler spil så ville
jeg kun kaste penge efter en Gamcube. Kroner 650.- for dyret og så lidt
ekstra når der købes spil plus lidt til diverse tilbehør, TV'et har man
jo nok alligevel.

Noget andet er at Tom's graf ikke bygger på de høje opløsninger, men på
1024*768 og kan imho ikke bruges til så meget når man først har spillet
i 2048*1536

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Nic

Dato : 31-12-03 16:19

> Noget andet er at Tom's graf ikke bygger på de høje opløsninger, men på
> 1024*768 og kan imho ikke bruges til så meget når man først har spillet
> i 2048*1536

Den opløsning er ren pral. Jeg spiller altid 1024/768 - på trods af min 22"
skærm og mit FX5900.

Kan ikke se behovet for at gå højere.

Fra : Bon

Dato : 31-12-03 16:39

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Den opløsning er ren pral. Jeg spiller altid 1024/768 - på trods af min
22"
> skærm og mit FX5900.
>
> Kan ikke se behovet for at gå højere.

Kan du ikke se det burde du skamme dig gevaldigt. Eller også
er den skærm noget bæ. Har selv en 21" Sony og har meget svært
ved at gå under 1600x1200 da pixeleringen bliver for voldsom.
Meget nemt at se.
-
BA

Fra : Nic

Dato : 31-12-03 16:44

> [...]
> er den skærm noget bæ. Har selv en 21" Sony og har meget svært
> ved at gå under 1600x1200 da pixeleringen bliver for voldsom.

22" Samsung 1200nf - deres topmodel - tror den er fin nok ;)

Jeg nøjes dog alligevel - vil hellere have mere framerate - hellere 200 end
100 ;)

Fra : Anders Lund

Dato : 01-01-04 11:05

On Wed, 31 Dec 2003 16:43:49 +0100, Nic wrote:

> 22" Samsung 1200nf - deres topmodel - tror den er fin nok ;)
>
> Jeg nøjes dog alligevel - vil hellere have mere framerate - hellere 200 end
> 100 ;)

Muhaha - GeForce 2 MX400 - 1280 * 1024 på min Nokia 446Pro (19" CRT)!

FPS 60+ i CS = HAHHA, in my dreams!

Godt nytår.

--
Anders Lund