Godt nytår fra en "frafalden"
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 31-12-03 14:35

Hej alle.

Ville bare lige ønske alle et godt nytår

Det er jo ikke så meget i ser mig, men de dårlige undskyldninger skal i
nok slippe for, hæ hæ. Anyway, det kan jo være denne post får sat mig i
gang igen, stranger things have happened

Nå, jeg vil tøffe ud og handle ind til i aften, der er nok ikke ret
mange mennesker i byen, her en halvanden time før lukketid, tror i?

Mojn, Thomas

--
I have a fire alarm at home ... well, it really is more like a 9-volt
battery slowly draining.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 31-12-03 14:37

DOHH! Den skulle have været i dk.snak, nå men godt nytår herinde også
)

--
When it comes to charity, a lot of people stop at nothing.

- Jimmy Carr

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-12-03 15:03

Thomas Boelskifte <transporterroom1@boelskifte.dk> wrote:

> DOHH! Den skulle have været i dk.snak, nå men godt nytår herinde også
> )

Og i lige måde, tak!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Christian Bech

Dato : 01-01-04 23:34

Thomas Boelskifte <transporterroom1@boelskifte.dk> wrote:

> DOHH! Den skulle have været i dk.snak, nå men godt nytår herinde også

Øv. Jeg skulle ellers lige til at ønske dig tillykke med skiftet til en
WinME Amitech.

--
Christian

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 02-01-04 23:46

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Øv. Jeg skulle ellers lige til at ønske dig tillykke med skiftet til en
> WinME Amitech.

ROTFL, se DET er go' værkstedshumor

Mojn, Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"

- Homer Simpson

Fra : David Blangstrup

Dato : 31-12-03 18:46

> [...]

> Nå, jeg vil tøffe ud og handle ind til i aften, der er nok ikke ret
> mange mennesker i byen, her en halvanden time før lukketid, tror i?

Godt nytår, Thomas!

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Per Madsen

Dato : 01-01-04 05:18

David Blangstrup <fornavn@efternavn.org> wrote:

> Godt nytår, Thomas!

Gådtttt nyttor.....fgj,fgnjsn. æjkfhkljsadn adjhm jk farvellor
--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-01-04 13:40

Hej Per + resten af d.e.m.

Der er da vist en, der trænger til at sove meeeeeeget længe i dag..
- men bortset fra det, så godt nytår herfra også...
mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Per Madsen

Dato : 01-01-04 18:15

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.DK> wrote:

> Hej Per + resten af d.e.m.
>
> Der er da vist en, der trænger til at sove meeeeeeget længe i dag..
> - men bortset fra det, så godt nytår herfra også...
> mvh. Erik Richard

He he...kan ikke rigtig huske jeg postede indlægget i morges. Tror jeg
skrev det, da jeg skulle lukke "jukeboxen" ned efter nytårsfesten

....anyway, godt Nytår til jer alle

Fra : Lone Schmidt

Dato : 01-01-04 20:04

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> He he...kan ikke rigtig huske jeg postede indlægget i morges. Tror jeg
> skrev det, da jeg skulle lukke "jukeboxen" ned efter nytårsfesten
>
> ...anyway, godt Nytår til jer alle

*LOL*
--
Venlige hilsner