Godt campingnytår 2004 !!!
Fra : T. Hartung

Dato : 31-12-03 10:55

Alle campister ønskes hermed et GODT NYTÅR med håb for alle at de må få
mange gode og spændende oplevelser i året der kommer.

om 3 mdr. skal CV'en køres ud igen - snart begynder planlægningen af den
næste ferietur mod sydens sol og varme - husk vi snart har hele 2 somre og
kun 1 vinter foran os )))

Godt nytår !!!!
--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Per H

Dato : 31-12-03 11:41

On Wed, 31 Dec 2003 10:55:02 +0100, "T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk>
skrev:

>Alle campister ønskes hermed et GODT NYTÅR med håb for alle at de må få
>mange gode og spændende oplevelser i året der kommer.

Jeg ønsker også alle et godt NYTÅR, og tak for det gamle.

Håber at vinteren hurtigt kan overståes. så vi kan afprøve vores nye
fortelt.

Mvh. Per Hansen

PH-BYG www.ph-byg.dk

GPS navigator.

Fra : Per H

Dato : 31-12-03 12:04

On Wed, 31 Dec 2003 10:55:02 +0100, "T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk>
skrev:

Hej Torben.

så lige på din hjemmeside at du søger en Sony Erikson T68i

jeg har en helt ny uden lås ( 1 uge gammel)

kan ik bruge den da den er for lille til mig.
hvad vil du give for den?

Vh Per

icq 8212837
Vh Per

icq 8212837

Fra : J S L

Dato : 31-12-03 13:36

"Per H" skrev:

> Hej Torben.
>
> så lige på din hjemmeside at du søger en Sony Erikson T68i
>
> jeg har en helt ny uden lås ( 1 uge gammel)
>
> hvad vil du give for den?

Godt nytår til alle.

Hva...? undskyld men er gruppen blevet en handels gruppe??!!. Nej vel...

Mvh
Jaime

Fra : Per H

Dato : 31-12-03 15:07

On Wed, 31 Dec 2003 13:36:14 +0100, "J S L" <J S L@privat.dk> skrev:

>Godt nytår til alle.
>
>Hva...? undskyld men er gruppen blevet en handels gruppe??!!. Nej vel...
Nej det er den da ikke, men mails kommer retur.!!!!

Vh Per

icq 8212837

Fra : T. Hartung

Dato : 31-12-03 13:58

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg har en helt ny uden lås ( 1 uge gammel)
>
> kan ik bruge den da den er for lille til mig.

lyder da spændende - du kan via min hjemmeside maile dit forslag til prisen
så lad os se - skal bruge den til min Pocket - hehe !!

Fra : Tommy Hansen

Dato : 31-12-03 14:50

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> næste ferietur mod sydens sol og varme - husk vi snart har hele 2 somre og

Et rigtigt godt campingnytår skal der også lyde her fra mig.

Til Hartung: Min campingvogn er "ude" hele året, så min opfordring til dig
og alle andre er:

Prøv vintercamping - det er også skønt.

--
Kjeld Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth - mest om camping

Fra : T. Hartung

Dato : 31-12-03 15:53

"Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> skrev i en meddelelse

> Til Hartung: Min campingvogn er "ude" hele året, så min opfordring til dig
> og alle andre er:
>
> Prøv vintercamping - det er også skønt.

uha da - så har man da ikke en ny sæson og glæde sig til ))

naaahhh vores tid er desværre ikke dertil - og når foråret så kommer bliver
lige som køerne der skal på græs første gang - helt vilde - hehe

Fra : Søren

Dato : 05-01-04 11:32

> husk vi snart har hele 2 somre og
> kun 1 vinter foran os )))