Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjææælp.Radeon ATI 9600 PRO driller.
Fra : Tim Knudsen

Dato : 31-12-03 10:43

Jeg har et Radeon ATI 9600 PRO.
Jeg har et problem, som jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig af
med.
Problemet er;
hver gang maskinen har været slukket eller bare genstartet,
skal jeg indstille den rigtige opløsning og frekvens (eks.
75Mhz)...IGEN.
Jeg kører XP og har de nyeste drivere + directX9 installeret.
Hvorfor pokker kan den ikke huske den opløsning + frekvens jeg nu
engang HAR valgt?
Heldigvis kan jeg bare trykke på ATI ikonet i nederse højre hjørne,
men alligevel, det er sgu da, sagt på godt jydsk, TRÆLS!!!

Hvis der er nogen der har en løsning så smid en mail.

På forhånd tak
GODT NYTÅR TIL ALLE

MVH TIM KNUDSEN
timknudsen@hotmail.com

Fra : Kurt Lund

Dato : 31-12-03 11:03

Tim Knudsen skrev:

> Jeg har et Radeon ATI 9600 PRO.

Det er et grafikkort. Her taler vi om anvendt grafik. Post i stedet i
gruppen dk.edb.hardware.grafikkort.

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.