Gråænder
Fra : margit

Dato : 31-12-03 09:03

Jeg skal servere gråænder i aften. Skal de serveres med skroget på (altså
bare klippet i stykker) eller skal de serveres ligesom andesteg (uden
skrog). Og er det rigtigt med små smørristede kartofler, waldorfsalat og
tyttebærsyltetøj som tilbehør?
Rigtig godt nytår og tak for hjælpen - mange gange - i 2003.
Margit

Fra : Inger Pedersen

Dato : 31-12-03 10:58

"margit" <saaj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal servere gråænder i aften. Skal de serveres med skroget på (altså
> bare klippet i stykker) eller skal de serveres ligesom andesteg (uden
> skrog).

Jeg ville bare klippe dem i stykker - men det gør jeg nu også med
almindelige ænder

Og er det rigtigt med små smørristede kartofler, waldorfsalat og
> tyttebærsyltetøj som tilbehør?

Uhm - det lyder dejligt.
Hvornår skal vi komme?

Gdt nytår